tirsdag den 4. november 2008

Hvad skal vi have at spise i aften????

Den bemærkning har jeg snart hørt, tusindvis af gange.
Fra både Emil og Line. Men når man, som jeg, bruger hele dagen på at lave mad, så er det ikke det, man tænker mest på, når man kommer hjem.
Og egentlig heller ikke har lyst til at gå igang med.
Men de næste 4 dage ved jeg det.
For jeg har bestilt en madkasse herfra. Og den ankom i dag.
Faktisk var det 2 kasser. Den ene var med "det kolde". Kød og mælk. Den anden var med kolonialvarer.
Alt er nøje afmålt og afvejet. Der er udførlige opskrifter med. I denne uge skal vi have dette.
Og i næste uge dette.
Vi er blevet enige om at give det mindst 2 uger, så skal vi vurdere, om det er godt.
Ellers blev dette halstørklæde startet i søndags.
Jeg var nødt til at have et nemt projekt, når der skulle snakkes. Jeg købte garnet i Kolding, og det skal ende med et meeeget langt halstørklæde til Line.
Men der ikke garn nok!! Så jeg har været nødt til at bestille noget mere idag. :o)
Det strækker ikke ret langt, selvom det bliver strikket på meget tykke pinde.

7 kommentarer:

  1. Nej, de der "chunky weights", de rækker ikke langt :-)

    Hvor er det en god ide med den madbestilling udefra, Tine, jeg forstår godt, du må trænge til lidt fri, når du kommer hjem :-)

    SvarSlet
  2. Sikken dog en god idé med sådan en kasse mad en gang om ugen. Spændt på at høre, hvad I synes om det. Umiddelbart ser det lækkert ud!

    SvarSlet
  3. Det er da en dejlig ide. Det er så svært at finde på dag efter dag. Og så for dig der arbejder med det.
    Det ser ud som om din datter får et dejligt tørklæde.

    SvarSlet
  4. Jeg lavede hokaido suppe i aftes. Per og jeg syntes det var lækkert :o) Børnene var ikke så begejstrede.

    Det bliver et meget tykt og varmt tørklæde.
    Men det er sådan hun vil have det, så det er vel ok.
    Har bestilt 200 gr. garn mere, så håber jeg at det er nok :o)

    SvarSlet
  5. Lækkert tørklæde du har gang i, og maden ser spændende ud.

    SvarSlet
  6. Tønk - at du mangler garn ;-) Nå mend er kunne vel heller ikke være mere i bilen på selve dagen. Godt at det så er muligt at efterbestille.

    Lyder godt nok som en super idé med "madpakken". Jeg skal lige have kigget lidt nærmere på det.

    SvarSlet