torsdag den 25. juni 2009

Skygge.

Jeg elsker solen og sommer. Men jeg igår måtte jeg trække ind i skyggen. Det er som om, at jeg, med årene ikke kan klare helt så meget sol, som jeg kunne i mine "unge" dage. Men det var helt fint. Så var det til at holde ud, at sidde med strikketøj. Måske er jeg lidt mærkelig, nu hvor jeg har så meget nyt lækkert garn liggende. Men lige nu strikker jeg af "gammelt" garn. Jeg er gået igang med Amaya. Yt lokkede :-) Garnet er 1 tråd Marianne Svit (købt ved vores første Strik In) og 1 tråd Alpaca (købt på udsalg i Kolding) Og en hemmelig gave til en der måske læser med her :-) Også dette er noget "gammelt" garn. Har brugt af det før til mit "æbleskrog" :-)

7 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud med de nye projekter.
    Du har helt ret i at det nu slet ikke er så tosset med lidt skygge.

    SvarSlet
  2. Jeg har også skyndt mig at indkøbe Amaya - både til Lise og mig selv. Synes den er super sød, men har ikke lige garn der passer - eller har jeg ;-)

    Holder også af skygge - en kombination af både sol og skygge er dejligt synes jeg. Oftes er benene ude i solen. Det hjælper nu ikke. Ser stadig ud som om der er gips på........

    SvarSlet
  3. Skygge vil jeg også have, når temperaturen sniger sig op i närheden af de 30 grader, men vi ska ikke klage, ikke lang tid siden, at vi havde koldt og sne.
    Amaya ser flot ud.

    SvarSlet
  4. Hvor er vi bare priviligerede, at vi har mulighed for begge dele ;-)

    Sikken skøn farve din Amaya bliver strikket :-)

    SvarSlet
  5. Ja tak også skygge her ! Har aldrig syntes at meget sol er sagen, men forklaringen er nok at man render rundt med 125.000 fregner og ikke kan tåle for meget sol ! *GG* Så i skyggen med strikktøj = herligt !

    SvarSlet
  6. Sorry, Tina ;O
    Flot farve du har valgt.
    Der er vist en der kan glæde sig.
    God week end.
    Yt.

    SvarSlet
  7. Tak skal i have.
    Gaven var en succes.
    Billeder kommer senere.

    SvarSlet