søndag den 14. juni 2009

Vi var heldige med vejret.

Igår, da vi mødtes til vores egen private WWKIP dag.
Og som Irene så godt har beskrevet, havde vi en super hyggelig dag. Tak for en rigtig dejlig dag, Helle. Tænk at du kunne arrangere sådan et dejligt vejr :-)
Jeg blev næsten færdig med denne top, som jeg så lavede færdig da jeg kom hjem, imens jeg hyggede mig med Mamma Mia. Sjov film :-)
Idag har jeg nydt det dejlige vejr, og gået en lang tur langs vandet og skoven i Århus og beundret de mange smukke og forskellige skulpturer. Sculptures by the Sea.
Hvis du på nogen måde kan komme forbi Århus inden d. 28 juli (som er sidste dag), så snyd ikke dig selv. Det er en fantastisk oplevelse!

  • Faktaboks:
  • Mønster: Garnstudio nr. 0-385
  • Garn: Drops Silke Tweed. Lilla. Købt hos Risskov Garn til 40 % rabat.
  • Pinde: 3.
  • Str. S
  • Bemærkninger: Af en eller anden grund var det svært for mig at ramme strikkefastheden. Så den er strikke mindre end jeg normalt ville strikke den. Og så glemte jeg at skifte pinde efter ribben, så hele toppen endte med at blive strikket på pinde 3. Men jeg er meget tilfreds med den. Og tror jeg kommer til at bruge den meget til sommer.

8 kommentarer:

  1. Selv tak for sidst! Hvor er den blevet flot din top!

    SvarSlet
  2. Wow Tine, den er blevet flot, også superskøn farve - og selv tak for sidst, det var jo som sædvanligt SÅ hyggeligt :-)

    SvarSlet
  3. Selv tak. SÅ hyggeligt!!!

    SvarSlet
  4. Også tak for sidst ;-) Godt der var nogen der havde kamera med....

    Hvor er den blevet flot din top. Den passer helt perfekt, klær dig super godt. Og jeg er meget imponeret over hvor flot garnet er.

    SvarSlet
  5. Den er godt nok flot den top, og farven er jo lige mig. Og det ser bare superhyggeligt ud jeres strik ude dag.

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med din top - der er noget grafisk over den.
    Dejlige billeder af skulpturene.
    Vi kommer næsten forbi dagligt og ser dem ikke helt så meget mere - kun dem der stikker meget ud som kebab boden. Men tl gegæld ser vi alle de mennesker der pludseligt bevæger sit langs Strandvejen-det er smadder hyggeligt med den leben - helt sydlandsk stemning med aftentur på strand promenaden

    SvarSlet
  7. Gitte: Tak. Ja, det er noget dejligt garn. Og når det så er købt på udsalg er det jo endnu bedre :-)

    Jette: Det er også lige min farve :-)
    Vi havde en rigtig dejlig dag. Og heldige at vejret vendte. For magen til møgvejr, det var fredag, skal man da lede længe efter :-)

    Nynne: Kebabboden er en af de allergrimmest skulpturer. I skulle tage at gå turen en dag. Der er så mange smukke og spændende skulpturer.

    SvarSlet
  8. HOld fast hvor ser det bare super hyggeligt ud !!!! :):)

    SvarSlet