fredag den 28. august 2009

Det er utroligt..

Hvad man kan naa, naar alle her i huset sover til middag 2-3 timer hver dag. 4 huer er det blevet til paa 2 dage!
  • Faktaboks
  • Monster: Knitted Balaclava ( ravelry)
  • Garn: Cascade superwash, resterne af de sweatre jeg strikkede sidst jeg var i USA.
  • Farve: Marine blaa og skov gron, men det er svaert at se paa billederne.
  • Str.: one size. Rettede lidt ti,l til Jai. Han er saa lille :-)
  • Bemaerkninger: De sidder super godt, og er utrolig hurtige at strikke.
  • Broderede navne bagpaa saa der ikke ville blive ballede over, hvis der var hvis :-)

4 kommentarer:

  1. Lyder som nogle rigtig dejlige fredelige eftermiddage ;-) med masser af tid til strik.

    Hvor er det bare nogle dejlige huer, og smart med navnet broderet bag på.

    SvarSlet
  2. Jeg kan også lige forestille mig scenen: Roen falder over huset, kaffe hældes i koppen, benene finder op i sofaen og strikketøjet tages frem, ahh ;-)

    Dejlige huer, der nu også passer til drengenes trøjer, de er heldige med sådan en faster :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder da super behageligt - men hævner det sig ikke om aftenen ? Unger til midnat ?
    Det går det her hvis de bare sver 5 min

    SvarSlet
  4. Gitte: Jeg syntes ikke de skulle komme op at slaas om, hvis der var hvis ;-)

    Lene: Hvis du bytter kaffen ud med computeren, saa har du helt ret :-D

    Nynne: Nu skal du taenke paa at disse unger kun er 2 og 4, og aabenbart med et stort sovnbehov, for omkring 9 - 9.30 sover de.

    SvarSlet