onsdag den 12. januar 2011

Gevinsten brugt!

Jeg bestilte hos Slavi, forleden og idag kom det så.

006

Misti Alpaca, og lidt flere blocking pins. De er bare super gode når jeg bruger mine blocking wirer. Knappenåle har nemlig en tendens til at “lægge sig ned” over wirerne, hvor imod blockin pins kan skubbes helt ned til wiren og holde fast, på grund af deres T – facon.

Ved endnu ikke hvad garnet skal bruges til, men Dorthe har lige strikket et par strømper i garnet, og de er simpelthen bare fine. Så det overvejer jeg meget :-)

7 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud det garn. :-) Jeg drømmer også om blocking wires, men nu må vi se om jeg finder nogle lige pludselig ;-) Det er jo lidt bøvlet at få dem sendt.

    SvarSlet
  2. Du er så heldig - og lækker gevinst du har valgt. Endnu engang tillykke

    SvarSlet
  3. Jeg har lige bestilt Cascade og Malabrigio hos Slavi(på tilbud) men jeg glemte da blocking wires. Jeg har endnu ikke prøvet wirerne - må snart strikke et sjal. Lækkert garn du har købt:-)

    SvarSlet
  4. Sknt med en præmie og dets er rigtigt dejligt ud, det som du har valgt.

    SvarSlet
  5. Det er bare SÅ lækkert det garn - forhåbentlig bevare det sin lækkerhed i brug;-)

    SvarSlet
  6. ih, nogle fine farver. Godt valgt! Glæder mig til at se hvad du får tryllet frem!

    SvarSlet
  7. Xanita: Hvor er det du bor? Jeg kan nemlig skaffe blocking wirer, men som du selv siger, er de lidt besværlige at sende. Så hvis du bor i omegnen af Århus eller kommer forbi på et tidspunkt kan vi evt. aftale noget.

    Tak Nynne.

    Irene: Ja tilbuddet kom lige som jeg modtaget mit garn. Ærgeligt :-)

    Tak Susanne.

    Dorthe: Det krydser jeg også fingre for :-)

    Lykke: Egentlig er farverne lidt mere rust en jeg troede, men det gør absolut ikke noget. Jeg syntes det er ret flot, det garn. Jeg må snart igang :-)

    SvarSlet