mandag den 18. juli 2011

Jeg har medlidenhed..

med de stakler som gik glip af Take That i lørdags!
Det var en fantastisk koncert! Her kommer lige lidt stemningsbilleder:

001

016

      018035

039

Inden koncerten spiste vi Take That menu (mindre kan vel ikke gøre det!) her. Det var super lækkert! Og stedet kan klart anbefales.

063

DSB får der imod ikke ret mange stjerner. Da vi skulle tilbage til hotellet fra Østerport Station, tog det 40 min. at købe en billet! Den ene billet automat virkede ikke og den anden var uendelig langsom og kunne kun sælge 1 billet ad gangen ( vi skulle have 4, så det tog 10 min. at købe de 4 billetter, da det endelig blev vores tur) Der var uendelig lange køer og DSB’s nye smarte sms billetter virkede heller ikke! Jeg kan vist kun give 0 stjerner.

Louisiana kan der imod få top karakter! Hvor var der mange spændende udstillinger, rum og ikke mindst parken. Vejret var jo også fantastisk. så alt i alt en dejlig dag!

075

077

078

Per og hans bror spillede golf på Simons. Men der var vist meget vind, så resultatet taler vi ikke om! (det var ihvertfald det der var undskyldningen) ;-)

Alt i alt en super hyggelig weekend. Nu krydser vi så fingre for at vejret bliver godt i den sidste ferieuge, så vi kan blive færdig med at male udenfor.

15 kommentarer:

  1. ja,det er synd for dem der ikke kom til koncert lørdag :(

    Surt med DSB :((

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig hyggelig weekend med masser af oplevelser. Fine stemningsbilleder fra koncerten.

    Jeg har også ondt af Take That's lørdagsgæster, de fik sig en lang næse. To af mine sønner og deres koner havde bestilt billettter for meget længe siden. De måtte gå skuffede derfra.

    SvarSlet
  3. Det ser ud som om det var en god koncert:-) Tænkte rigtig meget på dig, da jeg hørte at de aflyste lørdag. Kunne nemlig ikke huske, hvornår det var I skulle til koncert. Robbie-drengen ser ud til at være i sit es:-)

    SvarSlet
  4. Dejlig weekend i havde, sådan en kan man leve længe på.
    Menuen ser super ud, godt i ikke fik ondt i maven.
    Synd for dem der havde biletter til koncerten der blev aflyst.

    SvarSlet
  5. Super heldige dig Tine...!!! Og trist at Robbie måtte sidde på tønden om lørdagen....øv for de gæster ! Håber så de kommer igen meget snart, og ikke som nogen mener at de går i opløsning nu?!

    SvarSlet
  6. Nej hvor var du heldig at det var om fredagen du skulle til koncert. Troede det var lørdag, - kunne ikke lige huske hvad jeg havde læst i dit tidligere indlæg mht. dag. Jeg syntes de burde give en koncert til dem de måtte skuffe..

    SvarSlet
  7. Jeg ville så gerne ha' været med til den kocert !
    Jeg elsker Robbie-drengen !!!!

    SvarSlet
  8. Da jeg så klippene fra fredagskoncerten fik jeg lyst til at komme til koncert, for det virkede som en fantastisk koncert. Og det hører jeg jo bare at det var.

    Det ser også ud til at I hyggede jer :-)

    SvarSlet
  9. Godt du kom til ekstra koncerten - måske er du en af de sidste der har hørt "drengene", hvis man skal lytte til sladder.
    Louisiana er fantastisk både ude og inde og sikke et smukt maleri på billedet! Fortsat god ferie

    SvarSlet
  10. Arj, helt ærligt! At vise billeder fra den koncert vi andre IKKE så om lørdagen! Suk....
    Nå, men det ser rigtig fedt ud, og det var godt, I havde en skøn dag! Vejret var jo ikke lige det bedste hele tiden....

    SvarSlet
  11. Det vart da godt at det var fredag I havde billet til. Det andet var bare for ærgeligt.

    SvarSlet
  12. Det ser ud til at have været en fed koncert og tur!

    SvarSlet
  13. Louisiana er et magisk sted - til gengæld tror jeg ikke, du gider høre min mening om Take That ;-)

    Håber I har en smule bedre vejr end vi har, så I kan blive færdige med de udendørs projekter :-)

    SvarSlet
  14. Jeg leste netopp at Robbie Williams måtte avlyse en konsert(tror det var i DK), han hadde blitt matforgiftet av en hummer. Det var godt det ikke stod hummer på deres meny ;)
    Ja, så tok du også bildet av maleriet Grand Canyon på Lousiania. Det gjorde jeg også første gang jeg var der. Er det ikke "Grandioust"?

    SvarSlet
  15. Anne: Ud at se med DSB! Husk bare lige billetten :-)
    Emmy: Vi kender vist alle nogen der blev skuffede i lørdags :-(
    Irene: Tak for tankerne :-)
    Marianne: Ja, det var rigtig synd!
    Fynpige: De så nu ud til at hygge sig på scenen, så lad os nu se om det ikke bare er rygter :-)
    Pia: Det er nok ikke nemt sådan lige at lave en ny koncert. Men hvis de kunne er jeg sikker på de gerne ville! De virkede meget sympatiske.
    Nynne: Kan jeg godt forstå. Han er for sej :-)
    Susanne: Du kan tro vi hyggede os :-)
    Kirsten: Tak. Jeg lytter ikke til sladder, så det tror jeg bestemt ikke! ;-)
    Christrunte: Jeg har simpelthen så ondt af jer der gik glip af koncerten. Den var fantastisk!!
    Beklager billederne :-)
    Gitte: Ja, super ærgerligt!
    Berit: Det var nemlig det det var!
    Lene: Nej, den mening kan du beholde :-) Du har ret, Lousiana er magisk :-)
    Sylvia: Det var lige netop i DK. Det var dagen efter vi så vores koncert. Og vi fik ikke hummer :-) Det er et fantastisk billede. Der er så mange små ting man kan blive ved med at se på!

    SvarSlet