søndag den 14. august 2011

Jeg er bagud…..

Ugen har været hektisk.
2 arbejdspladser, et soveværelse der ikke bliver færdigt af sig selv, undervisning i Fandango, besøg hos Farmor, et surpriseparty for min svoger og svigerinde, sølvbryllup i sidste weeekend, en pludselig ekstra vagt i butikken.
Ja, tiden har været knap i denne uge.

PopUp-Travlhed

Så jeg har ikke fået strikket ret meget. Faktisk er jeg overhovedet ikke kommet i gang med at strikke del 2 af Stephen West KAL.
Jeg håber jeg kommer i gang i aften, der kommer jo en ny del i morgen og jeg kan se hos Ulla at det bliver super flot!

Jeg har fået læst jeres inlæg men har ikke kunnet overskue at kommentere. Men jeg lover at jeg nok skal komme efter det når der bliver lidt ro på hverdagen igen!

13 kommentarer:

  1. Hold da helt op Trine, jeg bliver helt forpustet...
    Se du nu at komme ned i omdrejninger igen og ikke noget med dårlig samvittighed over om du har kommenteret, strikket eller ikke fået gjort noget andet.
    Mærk dig selv, og ha en rigtig god mandag.

    SvarSlet
  2. Sikke en uge du har haft - nu har du fortjent noget kvalitetstid med strikketøjet.
    Hav en rigtig god dag.

    SvarSlet
  3. Hej ;)
    Har sendt en hilsen med hjem til dig.

    Husk nu at træk vejret helt ned i maven,
    så du ikke snubler midt i travlhedden.

    Knus yt.

    SvarSlet
  4. Det lyder hektisk. Heldigvis så løber strikketøjet jo ingen stedet;-)

    SvarSlet
  5. God mandag, husk at nyde nuet, solen og at det er starten på en ny uge, som ingen endnu har brugt af.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Hvilken fart der er på din hverdag for tiden - godt at strikketøj er noget man slapper af med - og mon ikke du hurtigt skal få indhentet din KAL ?

    SvarSlet
  7. Rolig, det er jo ikke en konkurrence på tid med den KAL. Det er vel del 3 du mangler at strikke, medmindre du har gang i flere sjaler, og den skulle først være kommet i dag men kom før weekenden. Næste del forventer jeg først om 1 uge og mon ikke den er relativ lille.

    SvarSlet
  8. Håber, du snart får pusten igen.

    Lidt strikketid kan altid få stress-niveauet ned, så du må se at finde lidt tid til det...

    SvarSlet
  9. Bare tag den tid du traenger.

    SvarSlet
  10. Bare rolig Tine, vi hænger ved og venter tålmodigt :-)

    SvarSlet
  11. Tusind tak alle sammen!
    Det er dejligt med jeres støtte :-)

    Yt: Tak for hilsen, jeg fik den af Sys idag :-)

    Helle: Du har ret. Del 3 var før tiden. Så slapper jeg lidt mere af :-)

    SvarSlet