mandag den 14. maj 2012

Handlingslammet?? Nej det ord kender jeg ikke :-)

Hos Lene og Gitte kan jeg se at det er en lidelse, som Gitte lider af, når der er meget garn omkring hende.

Jeg er vist lige modsat. Jeg har meget svært ved at beherske mig, og slæber ofte hjem i store mængder!
I går var absolut ingen undtagelse.

I Saltum var det dog lidt beskedent. Fantastiske knapper fra Birthe Sahl, No.8 fra Geilsk i en smuk hindbærfarve og 3 ngl. strømpegarn fra Gepard, måske til et halstørklæde. Det er da ikke slemt, vel?

Meeen så var det vi smuttede forbi Garnudsalget på vejen hjem!! Og så gik det vist lidt galt :-)

002

En helt cone med superlækkert tweed garn i en smuk blå farve, en cone med noget tyndt blåt garn (det vides ikke med bestemthed hvad det består af), 5 ngl bomuld/alpaca i en dejlig lilla farve (surprise!!) og så deler jeg den grå cone uld/silke med Lise fra strikkeklubben!

Ja, jeg kommer da vist ikke til at løbe tør lige foreløbig ;-)

28 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at du forstår at shoppe igennem og vise dine lækre indkøb her :-) Det bliver spændende at følge med fra indkøb til færdigt strik - og nej, du løber vist ikke tør foreløbig.....

    Og ja, vi er så forskellige - jeg var jo ikke deroppe og da jeg er en af dem, der bliver handlingslammet når jeg er omgivet af så mange fristelser, ville jeg nok komme næsten tomhændet hjem (og dog.... Gitte kom jo alligevel hjem med lækre indkøb trods handlingslammelsen).

    SvarSlet
    Svar
    1. Chancen for at jeg løber tør er vist efterhånden meget lille :-)

      Slet
  2. Nej, det serd et bestemt ikke ud til - tværtimod og dte ser ud til at være nogle dejlige indkøb :-) Den der no. 8 SKAL jeg altså også have købt. Hindbærrød lyder helt fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at komme igang med kjolen.
      Måske det snart skal være :-)

      Slet
  3. Jamen, man skal da forkæle sig selv ind imellem, ikke? Og hvis man bliver handlingslammet, risikerer man vel pludselig at MANGLE garn! (Uha, uha)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha uha, sikke da en grim tanke ;-)
      Heldigvis er det vist ikke noget hverken du eller jeg nogensinde kommer til at opleve ;-)

      Slet
  4. Svar
    1. Nogen skal jo, når Gitte går i stå ;-)

      Slet
  5. Det er da også en helt forfærdeligt handicap at have... griner...
    Og nej du ser bestemt ikke ud til at lide af det.....
    Lækre ting du har gaflet dig.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis lider man da ikke af den grimme sygdom ;-)

      Slet
  6. Man kan ALDRIG få for meget garn - det er da vist også dit motto, hva'? Men man kan da heller ikke andet end lade sig friste, når det er så lækkert garn, man bliver udsat for. Tillykke med dine nyanskaffelser ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      For meget garn??
      Nej vel :-)

      Slet
  7. Hmmm...Tine - arbejder du ikke i en garnbutik:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jojo, men det her er jo noget andet garn :-)

      Slet
  8. det lyder som gode indkøb. Jeg må vist hellere få startet min no.8 så jeg ikke ender som den sidste der bliver færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle.
      Jeg starter også snart, så måske vi kan følges ;-)

      Slet
  9. Det er vådt og koldt og så kan det jo ikke gå, at man kommer til at mangle ;-)

    SvarSlet
  10. Hvor er det godt, du ikke kender ordet handlingslammet - skønne køb, lige til at gå i gang med.

    SvarSlet
  11. Hvor er det gode køb du har gjort dog (jeg er håbløs misundelig :((

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten :-)
      Åh med de lækre ting du får fra USA har du da vist også lidt at gå igang med :-)

      Slet
  12. Nej du er bestemt ikke handlingslammet, men du er jo også omgivet af superlækkert garn til hverdag, så måske er du lidt hærdet. Det er lækre sager du har fået købt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når man er omgivet til hverdag, bliver det man ser, måske lidt almindeligt og noget jeg altid kan få fingrene i.
      Og så går jeg lidt amok når jeg ser noget anderledes?
      Lyder det ikke som en god forklaring? Eller noget der ligner? ;-)

      Slet
  13. Sikke lækre sager du har fået med dig hjem fra begge steder !

    SvarSlet
  14. Og dig som arbejder i en garnbutik..... Man skulle tro du fik nok til dagligt..... :-) godt du kunne holde kvoten op for strikkeklubben......
    Skøn at møde dig op til flere gange. Glæder mig til vi skal ses rigtigt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Når du nu går kold må jeg jo træde til :-)
      Glæder mig også til at vi snart skal samles igen!

      Slet
  15. Jeg ville nok også være blevet handlingslammet hvis jeg havde været hjemme til begivenhederne ;-) Men glæder mig til at se hvad du finder på at bruge dine indkøb til.

    SvarSlet