tirsdag den 10. juli 2012

Den skal nok blive brugt..

Her er så billeder, der kan vise jer at den nok skal blive brugt:

2012-07-10 17.57.36

Men i kan se her hvorfor jeg syntes den er lidt for stor:

2012-07-10 17.57.57

Jeg har ikke lyst til de store projekter lige for tiden, så jeg har lavet denne lille pige cardigan. Jeg har ikke nogen modtager endnu, men mon ikke der dukker en op engang. Garnet blev brugt op, og det var det, der var meningen :-)

2012-07-10 17.51.41

Jeg har ikke fundet knapper endnu, men det kommer nok.

10 kommentarer:

  1. Jeg synes, den er blevet så fin, din bluse.

    Og den lille babytrøje er kær.

    SvarSlet
  2. Så længe man er glad for det, man har lavet er det vel fint? Jeg kan godt lide din bluse. Næste gang ved du, hvor stor den skal være....

    SvarSlet
  3. Jeg syntes din bluse er rigtig fin, syntes ikke det gør noget at den er lidt stor.

    SvarSlet
  4. Meget sød bluse i en model, der gerne må være lidt stor i det. Den klæder dig godt.
    Yndig lille pigetrøje du har strikket.

    SvarSlet
  5. Den er rigtig fin til dig Tine :-)

    SvarSlet
  6. Det er nok mere din egen fornemmelse, for når man ser den på dig, tænker man ikke over, at den skulle være for stor.

    SvarSlet
  7. Nå - jeg er mest enig med dig, blusen er for stor, men kan sagtens bruges, men jeg ville være lidt træt af den.

    SvarSlet
  8. Jeg glemte helt - den lille trøje er supersød og dte er dejligt at bruge garn op.

    SvarSlet
  9. Din stribede sommerbluse ser skøn ud. Nogle modeller er jo bare skønne når de er lidt løse, men jeg har selv et problem med det, hvis de er for store og løse i stykket mellem barm og arm (for så virker jeg endnu større end jeg er).

    Supersød lille pige cardigan - og sejt du gider strikke sådan nogle når du ikke har en aftager.....jeg har en lille niece som venter og venter og venter på at jeg gider strikke en cardigan til hende. Nej, det er ikke hendes forventninger, men mine egne. Nå, men jeg har lige netop idag købt garn så nu er der vel bare tilbage at slå op :-) Nu skal det være!!!

    SvarSlet
  10. Tak for jeres kommentarer.
    Blusen har allerede været på flere gange og jeg er blevet rigtig glad for den :-)
    Og Lea, det er nemlig lige præcis der problemet ligger!
    Så Christrunte, du har ret. Det bliver rettet næste gang jeg laver bluse ud af hovedet ;-)

    SvarSlet