fredag den 27. juli 2012

En slags opvarmning.

Denne bluse har været hurtig at strikke. Glatstrik, lidt ud og indtagninger og meget lidt montering.
Bedre opvarmning til mit Ravellenic projekt kan jeg vist ikke ønske mig.
Og så er det jo dejligt at der er (næsten) rent bord, inden pindene bliver spidset og masker slået op i aften kl. 22 når åbningsceremonien går i gang.
2012-07-26 21.23.38
2012-07-26 21.23.23
  • Faktaboks:
  • Mønster: Audrey Pullover fra Knit that Fits
  • Garn: Bomuld/Uld, købt på Hamburger Wollfabrik
  • Str: M
  • Farve: Lyng
  • Pind: 3,5
  • Forbrug: 200 g
  • Forbrug i år ialt: 4.761 g
  • Bemærkninger: Blusen er MEGET tæt siddende. Enten skulle jeg have strikket den i str. L eller også skal jeg tabe mig lidt. Da jeg ikke gider trævle op, må jeg nok hellere gå igang med det sidste :-)

9 kommentarer:

  1. Det ser ellers ud til at være sådan en af de klassiske bluser, som bare vil blive brugt igen og igen. Fin er den med de flotte knapper!

    SvarSlet
  2. Super flot. Enkel og smuk. Knapperne giver lige det sidste toutch.

    SvarSlet
  3. Det ser totalt godt ud med de der indtagning på en række! Man plejer jo ikke at kunne se det så tydeligt....
    Den er meget flot. Håber virkelig, du bliver glad for at bruge den!

    SvarSlet
  4. Superflot og meget enkel - en rigtig klassiker, der passer til alt.

    SvarSlet
  5. Den ser supergod ud Tine! Fin detalje med de orange knapper:-)

    SvarSlet
  6. Hold fast du strikker hurtigt,smuk bluse du har lavet,er ikke spor i tvivl om at du nok skal vinde OL :),må man først slå masker op kl 22 ??,godt jeg ikke er med der er jeg som regel faldet i søvn,og så var jeg jo allerede bagud når jeg vågnede næste dag

    SvarSlet
  7. Den er da også så fin, at den er en slankekur værd ;-) Pøj, pøj med kjolen :-)

    SvarSlet
  8. Den er smuk.
    Held og lykke med kampen mod kiloene. Det er heldigt, at hænderne er optaget af strikkepinde, - så er det sværere at putte i munden samtidig:)

    SvarSlet
  9. Tak alle sammen.
    Jeg er straks gået i gang med de dumme kilo som har sneget sig ind på mig her i sommer!
    Når de er forsvundet skal jeg nok vise et billede med indhold :-)
    Og tak for jeres roser af blusen. Jeg syntes også selv den er blevet ganske fin :-)

    SvarSlet