onsdag den 19. september 2012

Jeg passer på..

og har som sagt næsten ikke strikket i over 4 uger nu!

Jeg får akupunktur, og syntes der er lidt bedring.

foto (5)
Den sidste uges tid, har jeg derfor forsøgt at få strikket et par pinde hver aften, så det ikke bliver alt for hårdt når jeg skal til Skals.

I aftes blev denne lille pigekjole så færdig.

2012-09-19 10.05.06

Den har godt nok været længe undervejs, men nu er den klar til aflevering :-)

  • Faktaboks
  • Mønster: Little Sister’s Dress af Tora Frøseth (gratis på Ravelry)
  • Garn: Bomuld/uld købt i Hamburg, rest fra denne bluse
  • Str: 6 mdr, men syntes den er større
  • Farve: Lyng
  • Pind: 3
  • Forbrug: 95g
  • Forbrug i år ialt: 4,856 kg
  • Bemærkninger: Strikket top-down, så jeg kunne få brugt alt garnet. Det blev det også. Kanten forneden skulle have været en vrang rille mere, men det var der ikke garn til. Jeg havde 5 cm tilbage tilsidst! Dejligt når alt er brugt op :-)

7 kommentarer:

  1. Den er sød:)
    Uh, det er godt, der går bedre med albuen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre var jeg vist lidt for optimistisk.
      Det kommer vist til at tage længere end jeg troede :-(

      Slet
  2. Den er meget fin.
    Godt at det går fremad med din albue. Forhåbentlig går det snart over.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var vist lidt for optimistisk.
      Det er ikke blevet ret meget bedre.
      Men efter Skals må den jo bare have den ro den har brug for!

      Slet
  3. Kjolen er fin. Håber din arm arter sig. Nu har du glædet dig så længe!! Det ville da være frygteligt, hvis du ikke kunne strikke......

    SvarSlet
  4. (der mangler et ærgeligt inden frygteligt......)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke du mener efter frygteligt :-)

      Tak for opmuntring!
      Jeg glæder mig til at komme afsted, og så må vi se hvordan det kommer til at gå :-)

      Slet