tirsdag den 15. januar 2013

Det er jo fordi..

jeg kun kan strikke små ting at jeg allerede er færdig med endnu et projekt :-)

Denne gang er det et par strømper til Emil.
Om man så kan kalde det en lille ting, når det er str. 46, det kan man så diskutere :-)
De blev startet da jeg fløj hjem fra USA (strømper er nemt flystrik), så det var vist også på tide at få dem færdige.
Heldigvis vil han have meget korte skafter, så det gør det jo lidt nemmere.

2013-01-14 11.02.27

2013-01-14 11.02.36

 

     

8 kommentarer:

  1. Hjemmestrikkede strømper er baredes bedste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig.
      Jeg bliver dog aldrig så stor en strømpestrikker som dig :-)

      Slet
  2. Det er fine strømper og i den størrelse er det ikke noget lille projekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Det er et lille projekt for mig, fordi det ikke vejer noget, og jeg dermed skåner armen :-)

      Slet
  3. He, he, "lille" ting, herrestrømpe str. 46, tjooooo.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han vil gerne have et meget kort skaft, så på den måde bliver det da lidt mindre :-)

      Slet
  4. Det er bare det bedste med hjemmestrikkede stroemper, men saa stor en str, det er ikke et lille projekt. Mellemprojekt, kan det gaa?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lad os bare kalde det et mellemprojekt :-)

      Slet