lørdag den 23. februar 2013

Afrodite færdig og afleveret.

Tørklædet eller halsrøret som det jo egentlig er, blev færdigt i onsdags, vasket og spændt op og afleveret fredag.
Jeg havde været meget i tvivl om hvad jeg skulle lave til modtageren, men ramte plet med både farve og garnvalg. Hun blev meget glad og så var jeg også glad :-)

                    2013-02-21 11.21.262013-02-21 11.21.44

  • Faktaboks:
  • Mønster: Tina Vejlø Andersen (Katanjestrik)’s Afrodite.
  • Garn: Anzula Cloud købt i Purl Soho i New York. Super lækkert blødt garn m. cashmere
  • Pind: 4,5
  • Forbrug: 95 g
  • Forbrug i år ialt: 2272 g
  • Bemærkninger: Slog 279 m op og strikkede rundt. Planen var at det skulle kunne gå 2 gange rundt om halsen, men det var det lige stort nok til. Det kunne dog godt gå 3 gange rundt uden at man følte sig kvalt. En anden gang vil jeg nok slå lidt mindre masker op.

I morgen kommer strikkesøstrene på besøg til brunch. Det glæder jeg mig meget til.

20 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet smukt, men garnet er jo fantastisk og så det flotte mønster!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne.
      Ja, garnet er bare super lækkert!
      Ærgerligt at det er så svært at få fat i :-)

      Slet
  2. Så flot!

    Og vi glæder os til i morgen!

    SvarSlet
  3. Det ble riktig lekkert, Tine.
    Hygge dere på strikkesøstre-kveld. Og hils til dem jeg kjenner....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sylvia
      Du kan tro det var hyggeligt :-)

      Slet
  4. Det ser virkelig lækkert ud og farven er bare flot

    SvarSlet
  5. Sikke en gave. Det er smukt.

    SvarSlet
  6. Supersød cowl, Mønstret træder fint frem i den farve. Det er en ualmindelig fin gave. God fornøjelse med strikkesøstrene.

    SvarSlet
  7. Det er da også et dejligt tørklæde. Selvfølgelig blev modtageren glad.

    SvarSlet