søndag den 17. februar 2013

Ugens gæst.

Det må vist være mig.

Denne uge har været lang. Der har været mange timer med arbejde, men heldigvis også tid til strik.:-)

Et par strømper er blevet færdige til Emil

2013-02-14 11.43.59

  • Faktaboks
  • Mønster: Toe-up så de passer Emils str. 46
  • Garn: Arwetta strømpegarn, købt i Fandango
  • Pinde: 2,5
  • Forbrug: 56 g
  • Forbrug i år i alt: 1030 g

Der er slået op til flere nye projekter.

2013-02-17 12.42.55

Afrodite halsrør til en der fortjener det :-)

2013-02-17 12.43.41

Skovtur til mig selv (min arm har det bedre, så jeg satser)

2013-02-17 12.44.20

Bella Cardigan, bare fordi den er så sød ;-)

Og prøv så lige at se, hvad Gitte har syet til mig! Jeg er simpelthen så glad for den.
Tusind tak Gitte! Den er perfekt :-)

                                 2013-02-17 12.44.502013-02-17 12.45.00

Endnu engang (jeg ved godt jeg gentager mig selv) må jeg undskylde at jeg ikke får kommenteret.
Men alle jeres indlæg bliver læst og jeg nyder at følge med i alle jeres projekter og hvad der ellers sker i jeres liv.

9 kommentarer:

  1. Jamen dejligt at se hvad ugens gæst får lavet,llækre ting du har fået på pindene,det er jo de rene fristerier

    SvarSlet
  2. Fine ting du er i gang med og hvor er det godt at høre, at din arm har det lidt bedre. Du bliver også smuk i en skovtur, så det er et godt valg.
    Det er et dejligt etui du har fået.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne.
      Jeg prøver stadig at passe på armen, så det ikke bliver slemt igen.
      Men det er svært ;-)

      Slet
  3. Dejligt at høre det er bedre med armen, projekterne ser skønne ud.

    SvarSlet
  4. Sikke mange lækre ting du har gang i, Tine. Og farven på din Skovtur er jo helt fantastisk.......uh, nu MÅ jeg altså snart se at komme igang med en Skovtur; jeg har jo drømt om den siden bogen udkom!

    Godt at høre det går bedre med armen! Men du husker vel at passe på ikke at overanstrenge den?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skovtur har også stået på min to-do liste længe.
      Nu må vi se hvor hvornår den bliver færdig.
      Det kommer ihvertfald til at tage mere end 14 dage denne gang :-)

      Slet
  5. Sikke lækre strikkesager du har gang i:)

    Det er da dejligt, at armen vil igen.

    SvarSlet
  6. Velbekom da søde Tine <3
    Jeg strikker også sokker til Emil, men heldigvis 'kun' str 37. Endnu!
    Glæder mig på dine vegne, at det så meget bedre med armen, at du kan strikke større projekter. Skønt :)

    Kram Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Du bliver da en ren sokke-strikker-haj :-)

      Knus fra Tine

      Slet