tirsdag den 14. maj 2013

I må nøjes..

med billeder af Karpen på ginen.
Der er ikke nogen hjemme der kan tage billeder med indhold. Men de skal nok komme senere, det lover jeg :-)

                   2013-05-13 10.37.232013-05-13 10.37.15

              2013-05-13 10.37.012013-05-13 10.36.55

  • Faktaboks:
  • Mønster: Karpen fra Marianne Isagers bog Japan
  • Garn: Bomuld/uld fra Garngaragen
  • Farver: Mørk og lys blå
  • Pind: 2,5
  • Forbrug: 190 g
  • Forbrug i år ialt: 3569 g
  • Bemærkninger: Mit garn er væsentligt tyndere end det brugt i opskriften. Men da jeg havde læst flere steder at den var stor i størrelsen, gjorde jeg det, at jeg strikkede efter L med p 2,5 og håbede på at ende med en M
    Det er håbløst at se, om man kan passe den før til allersidst. Den er nok desværre mere en S end M.
    Jeg har samlet mindre masker op i halskanten en ospkriften siger og strikket en kant på forneden, da det er en meget kort model. Jeg har skrevet alle mine noter ned her

16 kommentarer:

  1. Den er fantastisk flot , ærgeligt med størrelsen , men der er helt sikkert en anden der vil blive lykkelig for så flot en bluse , hvis du ikke selv bliver glad for den .

    SvarSlet
  2. Den er virkelig blevet flot.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt med samme afslutning på ærmer, krop og hals.

    SvarSlet
  4. Den er i hvert fald utrolig smuk på ginen.

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot. Det bliver et rigtigt sommerhit. Smukke farver.

    SvarSlet
  6. Den er helt utrolig flot :-)) bare den passer.

    SvarSlet
  7. Fantastisk flott, Tine.
    Jeg gleder meg til å se den på også.

    SvarSlet
  8. Hold da op, hvor er den flot:-) halsudskæringen blev rigtig fin:-)

    SvarSlet
  9. Hvor et den bare blevet flot !

    SvarSlet
  10. Hvor er det et smukt stykke strik - hold da op, din udgave er meget flottere end jeg husker den fra bogen!!!!!!
    Kh Karen

    SvarSlet
  11. Den er bare smuk, jeg håbder du selv får den brugt.

    SvarSlet
  12. Hold da op Tine, den er simpelthen så fantastisk smuk og jeg holder helt med Karen......den ER smukkere end den i bogen :-)

    SvarSlet
  13. Den er bare super flot. Simpelthen.

    SvarSlet
  14. Den er smuk, virkelig flot arbejde. Skønne farver, skøn model. Godt gået.

    SvarSlet
  15. Hvor er den flot!!!! Sikke et arbejde Tine!!

    SvarSlet