mandag den 10. juni 2013

Sommertop

Normalt vil jeg helst have et lille ærme på mine sommertoppe, men da vi skal 3 uger til Californien i sommerferien, tror jeg det bliver godt uden ærme denne gang.

2013-06-10 19.39.19

Her er først lige et billede, hvor jeg ser lidt mærkelig ud i hovedet, men hvor i kan se mit fine bed i baggrunden ;-)

2013-06-10 19.39.48

Og her lykkedes det mig så at smile.

  • Faktaboks
  • Mønster: Greenhouse Tank fra Interweave Knits Summer 2011
  • Garn: Isager Merceriseret Bomuld, købt i Kunstladen på Fanø
  • Farve: Mørk blå
  • Pind: 3
  • Forbrug: 267 g
  • Forbrug i år ialt: 4278 g
  • Bemærkninger: Jeg har strikket efter en str. L (43”) men fordi garnet er tyndere end det der er brugt i opskriften endte den som M (39 1/2”) og det er helt med vilje. Ellers har jeg strikket alle kanter med retriller. Ifølge opskriften skal man lave en glat kant der ruller, men det blev ikke pænt syntes jeg.

Jeg kan ikke forklare jer, hvorfor der er blevet dobbelt linieafstand. Jeg kan af en eller anden grund ikke lave det om i dag. Meget mystisk!

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

16 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn, og jeg fornemmer et smukt mønster, selvom det er lidt svært at se i den mørke farve.
    3 uger i Californien - suk heldige dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du kigger den på Ravelry, kan ud bedre se mønstret :-)
      3 uger. det bliver dejligt :-)

      Slet
  2. Så fin den er, smukt mønster.

    USA 3 uger, bare det var mig.
    Vi må helt klart tilbage en gang.

    Yt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Yt
      I må helt sikkert tilbage igen :-)
      Fandt du nogle gode garnbutikker i San Francisco?

      Slet
  3. Den er blevet så flot, og klæder dig rigtig godt. Super lækker farve til hvide bukser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte.
      Havde også tænkt at den ville være god til hvide bukser :-)

      Slet
  4. Den er blevet super flot og farven klæder dig fantastisk - er helt sikker på, at den passer perfekt til dit ophold i Californien
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også at den kommer til.
      De har det meget varmt derovre lige for tiden. :-)

      Slet
  5. Meget fin sommertop. Også uden ærmer :-) Den kommer sikkert til sin ret i de 3 uger i Californien (SUK - bare det var mig ;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten.
      Kan godt forstå du er misundelig. Ville jeg også være hvis jeg ikke skulle afsted :-)

      Slet
  6. Superflot! Den bliver sikkert god i Californien....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christine.
      Det regner jeg også med at den bliver.

      Slet
  7. Supersød top, som klæder dig godt. Farven er god til dig og til de hvide bukser.

    SvarSlet
  8. Så fin og sommerlig - du ser godt ud i den, Tine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lykke.
      Så dig forresten forleden i Kvickly i Vericentret, men du var væk før jeg fik hilst :-)

      Slet