tirsdag den 16. juli 2013

Jeg har speedstrikket.

Jeg stod jo lige og manglede en strikket cardigan (host host)

Jeg havde ihvertfald ikke en, der var stribet og i disse farver ;-)

2013-07-15 21.16.23

Og det var altså lige hvad jeg syntes der manglede i min kuffert!

2013-07-16 10.40.49

Ellers er jeg vist ved at være klar. Det burde jeg vel egentlig også. Vi skal flyve i morgen kl. 11.30 fra Kastrup :-)
Der er indkøbt lakrids, makrel i tomat og pålægschokolade til min bror:

2013-07-16 10.41.08

Der er bestilt billetter til at se Alcatraz (vi blev advaret om at der var booket 3 uger frem i tiden, så vi skyndte os til tasterne)

2013-07-10 08.33.07

Line og Leon kommer og bor her, så huset ikke skal være helt alene ;-)

Vi glæder os og jeg lover at der nok skal komme opdateringer undervejs :-)

  • Faktaboks
  • Mønster: Eget design, top down
  • Garn: Lana Grossa Organico (økologisk bomuld)
  • Farve: Sand og brændt orange
  • Pind: 5.5
  • Forbrug: 550 g
  • Forbrug i år i alt: 5353 g
  • Bemærkninger: Jeg tog udgangspunkt i en af Sys’ opskrifter, men ændrede halsudskæringen. Den er desværre ikke blevet helt som jeg havde tænkt, men det ved jeg så til næste gang :-) Den er strikket på 7 dage, men på p. 5.5 er det jo ikke noget problem.

8 kommentarer:

  1. Rigtig, rigtig god tur! Glæder mig til at høre om turen!

    Håber ikke, at du får alt for meget brug for din nye fine cardigan, men at vejret bliver varmt og solrigt :-)

    SvarSlet
  2. En kjempefin jakke du har strikket Tine.
    Håper du får brukt for den senere i høst.
    På Alcatraz har jeg faktisk vært, da jeg reiste rundt i USA da jeg var litt yngre. Det blåser kraftig der ute.....kanskje en ide å ta jakken med ut dit?
    God tur.

    SvarSlet
  3. Lækker cardigan, Tine og endnu engang god tur :-)

    SvarSlet
  4. Den er da lækker! Rigtig god tur derover. Glæder mig til at se billeder.

    SvarSlet
  5. Sådan kan man pludselig stå og mangle en cardigan i netop de farver - godt du selv kan klare udfordringen :)) den er blevet lækker!
    Rigtig rigtig god tur!

    SvarSlet
  6. Ja du har da speed strikket. En sweater på 7 dage må siges at være super hurtigt. Den er sød i de farver. God fornøjelse med biografturen og alle de øvrige ting du har foran dig. Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  7. Glæd dig til Alcatraz, jeg hare været der både i dagtimerne og om aftenen. Meget forskellig oplevelser men lige gode. God tur:)

    SvarSlet
  8. Skøn cardigan, som du selvfølgelig manglede :-)

    Rigtig, rigtig god tur!

    SvarSlet