søndag den 8. september 2013

Paris. Hvem der bare skulle det..

Paris, en by jeg aldrig har besøgt, men den er på ønskelisten over steder jeg gerne vil hen :-)

Og når man nu ikke lige kan se sådan en tur i horisonten, så kan man jo altid strikke Paris!

Susie Haumann har lavet en ny bog, faktisk har hun lavet 2.
Grey Days med lækre bluser og et enkelt tørklæde.
I bogen er der en opskrift til hver af ugens dage :-)
Around, en bog med lækre tørklæder, med inspiration fra spændende byer rundt i verden.
Og det er så her, jeg har fundet Paris :-)

                                    IMG_8189IMG_8190

                                     IMG_8191IMG_8192

  • Faktaboks
  • Mønster: Paris af Susie Haumann
  • Garn: Road to China Light, købt i Knit New Haven 
  • Farve: Grå
  • Pind: 5.0 mm
  • Forbrug: 150 g
  • Forbrug i år i alt: 6251 g
  • Bemærkninger: Jeg slog 65 masker op og strikkede til jeg ikke havde mere garn. Tørklædet er lidt kort, men heller ikke vasket endnu, så måske det bliver en anelse længer i vask. Hvem ved?
  • Garnet er super lækkert og blødt (og vi har det i Fandango) og så var det fra lager! :-)

5 kommentarer:

  1. Helt sikkert Paris må der til. Din udgave er skøn.

    SvarSlet
  2. Det er et smukt tørklæde. Jeg har også lige købt denne bog med mange smukke tørklæder. Jeg håber du kommer til Paris engang:-)

    SvarSlet
  3. Uh, de 2 bøger må jeg vist have kigget nærmere på! Dit møde med Paris ser vellykket ud og selvom det skulle være lidt kort ;-)

    SvarSlet
  4. Et dejligt tørklæde, det ser blødt og lækkert ud og mønsteret er rigtig flot.

    SvarSlet
  5. Tak alle sammen.
    Jeg er også meget tilfreds.
    Garnet er bare så lækkert og kommer virkelig til sin ret i mønstret :-)

    SvarSlet