onsdag den 25. december 2013

Dejlige julegaver.

2013-12-25 13.33.04

Nyt sengebord, et stort ønske der blev opfyldt.

2013-12-25 13.33.12

Lakridskogebog og Game of Thrones Sæson 2 på DVD.
Også 2 dejlige ønsker opfyldt fra ønskesedlen.

2013-12-25 13.33.59

2 billetter til Robbie Williams koncert i Herning.
Per vil ikke med, så nu skal jeg bare finde en ledsager :-)

Dejlige dejlige gaver, en super hyggelig aften i selskab med familie.
Per, Line og Emil der også fik ønsker opfyldt.
Lækkert mad og god vin.

Ja, hvad mere kan man ønske sig :-)

Julens sidste strik blev strømper til nevøen.
Jeg havde truet med hjemmestrik hvis ikke jeg fik en ønskeseddel ;-)
Der kom en ønskeseddel, dog noget forsinket.
Så jeg strikkede strømper til ham for at drille.
Han blev meget glad for dem og tog dem på med det samme :-)

IMG_8284IMG_8285

  • Faktaboks
  • Strømpegarn: Arwetta Classic
  • Forbrug: 85 g
  • Forbrug i år i alt: 8.979 kg

6 kommentarer:

  1. Nattnordet du fikk er bare sååååå stilig.
    Og dere dansker med lakris......til alt! Jeg tar alltid med lakrispastiller fra norge nårjeg besøker Danmark , så kan jeg alltids by på noe, jeg også.
    Jeg fikk et par får martens støvler av min kjære datter til jul! som var årets overraskelse! Hvor ble jeg glad!
    Ha en fortsatt fin romjul, Tine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan også tro jeg er glad for natbordet, Sylvia.
      Det var et stort ønske der blev opfyldt :-)
      Sikke da en dejlig gave du fik af din datter. Det er skønt når vi bliver overraskede :-)
      Glæder mig til at se dig i det nye år!

      Slet
  2. Sikke nogle fine gaver du har fået. Mummm lakris kogebog spænde den glæder jeg mig til at høre om der er en masse du bare må lave og hvordan det smager.
    Strømper kan man altid brug igså selvom man er en stor dreng/ mand hihi. Forsat god jul

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at få prøvet nogen af opskrifterne :-)
      Skal nok huske at fortælle om resultatet her på bloggen.

      Slet
  3. Hold da op nogle dejlige gaver du har fået. Kan man virkelig selv lave lakrids? - jeg glæder mig til at høre om dine forsøg. Strømperne er superflotte og sikkert skønne at have på. Natbordet er altså også lækkert.
    Rigtig glædelig jul og godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kogebogen er på opskrifter med lakrids i. F.eks kager, snacks og også mad :-)
      Så jeg skal ikke prøve selv at lave lakrids, Det er jeg sikker på der er andre der er meget bedre til, end mig :-)

      Slet