onsdag den 2. april 2014

Solskins weekend indendørs og PANIK

Sidste weekend var fyldt med solskin.
Jeg tilbragte dog både lørdag og søndag indendørs.

Lørdag var der inviteret til strikkehygge med strikkesøstrene, hos Birgitte (uden blog)

Det var en super hyggelig dag, med næsten fuldt hus (vi savnede desværre Mariann) 
Vi fik dejlig frokost og strikkede alt hvad vi orkede.
Jeg fik slet ikke taget nogen billeder, for en gangs skyld!
Kun dette, da jeg ventede på toget:

foto2

Søndag blev også tilbragt indenfor.
Jeg havde meldt mig til Folkeuniversitets forelæsning: Lær at se ballet.
Det var en meget spændende dag, med en utrolig dygtig underviser. Han fortalte om ballettens historie, hvordan en ballet er opbygget og hvad dansernes bevægelser betyder.
Desværre var vi meget plaget af tekniske problemer, hvilket til sidst betød at vi måtte flytte lokale.
Det var utroligt forstyrrende, men vores underviser klarede det dog i stiv arm Respekt for det.

foto3

I morgen skulle jeg flyve til USA med Line. Besøg hos min bror og nevøerne igen.
Drengene har glædet sig meget til at vi skulle komme.

foto

I går morges, ville jeg lige tjekke vores billetter, og opdagede så at SAS havde annulleret billetterne!!!
PANIK PANIK PANIK
Hele dagen i går, gik så med at sidde i røret hos SAS, der mente at jeg selv havde annulleret billetterne.
NEJ!! Selvfølgelig har jeg ikke det.
Sagen er ikke afsluttet endnu, men det endte med at vi købte nye billetter, så vi skal flyve i dag istedet.
Og så må SAS betale for billetterne bagefter.
Per har lovet at kæmpe med dem, og det er han rigtig god til!
Pludselig fik jeg lidt travlt med at pakke og blive færdig ;-)

Heldigvis var jeg blevet færdig med blusen til ældste nevøen i søndags.

                    2014-03-31 09.39.522014-03-31 09.40.05

Den ser enormt stor ud.
Heldigvis er det til en dreng i voksealderen, så han kommer vel til at passe den på et eller andet tidspunkt!

  • Faktaboks
  • Mønster: Hættetrøje fra Marius bogen
  • Garn: Falk fra Dalegarn
  • Pind: 3 og 3.5
  • Str. 10 – 12 år
  • Farve: Blå. rød og hvid
  • Forbrug: 720 g
  • Forbrug i år ialt: 2.758 g
  • Lager: Det meste, men måtte købe en smule hvid og rød, for at have nok.
  • Bemærkninger: Strikkede str. 8-9 i maskeantal og str. 10-12 i længde

10 kommentarer:

  1. Puha, sikke noget da. Godt at du opdagede det.
    Flot troeje. En Marius er altid et HIT.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var godt at det ikke først var i lufthavnen det blev opdaget :-)

      Slet
  2. For Søren da ! hvordan kan de bare annullere jeres billetter ?
    I må have en rigtig god tur til USA - Marius sweateren er bare så flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er meget mærkeligt.
      SAS undrer sig også.

      Slet
  3. Det er da ligegodt utroligt, tænk at de bare annullerede jeres billetter. Godt at i fik nogle andre.
    Trøjen er måske stor, men den er utroligt lækker. God rejse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Trøjen er meget stor.
      Det kommer til at bare noget tid inden han kan passe den.
      Imens fryser han ihvertfald ikke rumpen ;-)

      Slet
  4. Hold da op! Det er aldrig kedeligt når du skal ud at rejse. Var der ikke noget med at du kom for tidligt afsted for et par gange siden? Og så var du lige ved at misse et fly ved skifte, og nu forsvandt flybilletterne.....

    Den er SÅ flot - drengetrøjen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne gang var det lige en tand for spændende!
      Det håber jeg sørme aldrig sker igen.

      Tak :-)

      Slet
  5. Jøsses, Tine - Håber I får en rigtig god tur på nye billetter :-) Din drengetrøje er SÅ fin :-) Håber, den holder - jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene :-)
      Jeg krydser sørme også fingre for at den holder.
      Det er jo et stort arbejde.

      Slet