onsdag den 17. december 2014

Hvis bare man havde mere tid…(og en arm der ville strikke hele tiden)

Christine skal til Cuba, og håber at der er nogen der vil strikke babyhuer hun kan tage med.

Sidste gang hun lavede en indsamling fik jeg strikket en del huer, og det var rigtig sjovt.

002 (13)

HER kan du læse hvad huerne skal bruges til.

HER er der opskrifter.

HER kan du se alle huerne blive pakket, sidste gang der var indsamling. Det er ret imponerende!

HER er alle indlæggene om huerne.

Jeg satser på at jeg kan få strikket et par stykker i juleferien.
Inden jul, tror jeg ikke jeg når det, da der stadig er et par julegaver der skal laves færdig.

2 kommentarer:

  1. Jeg må også lave lidt efter jul, - før bliver det nemlig ikke, kan jeg afsløre.

    SvarSlet
  2. Tak, fordi du reklamerer! Håber, du får en dejlig juleferie.

    SvarSlet