onsdag den 18. juni 2008

Der var 1, der var 2, der var 3.......

Jeg er igang med at lave sommer t-shirts til min unge svigersøn.
Når man er en fattig studerende, og gerne vil vise sine overarme til sommer, ja så må svigermor jo igang :-))
Så jeg har lavet den første (hvide) og mangler 3 i forskellige blå nuancer.
Jeg har bare tegnet af, efter en af hans gamle.
Så nu har vi mønster, hvis der bliver brug for flere :-)
For at skåne min strikkearm, er der også lige dette projekt.
Bukser og t-shirt til min gravide kollega.
Håber hun kan lide stofferne.
Vi havde egentlig ikke aftalt endnu, hvad stof hun skulle have, men jeg faldt for dette, så det bliver det!
Mon ikke det går.

7 kommentarer:

  1. Sikke en aktivitet og noget ualmindeligt lækkert stof til den gravide kollega.
    Gid jeg kunne sy - men det må jeg vist lade andre om.....

    SvarSlet
  2. Tak.
    Der er meget sport i mit fjernsyn ;-), så istedet for at blive irriteret over det, ja så kan jeg jo lige så godt bruge tiden fornuftigt.
    Desuden er det jo en dejligt ting at slappe af over.
    Man bliver så dejlig rolig i hovedet:-)

    SvarSlet
  3. Tror da at din familie og venner går en glad sommer i møde med al den sport. Du kommer jo til at bo sammen med symaskinen ;-)

    SvarSlet
  4. Sig mig engang er du hjemmegående siden du når så meget ;-) du er bare go' !! Jeg har også været igang med symaskinerne, har nemlig lagt bukser op. Du kender nok den måde med at klippe kanten af for neden og så klippe det af man skal for derefter at sy kanten på igen. Det er bare godt ud på jeans. Flot stof du har købt til din kollega.

    SvarSlet
  5. Nej, jeg er ikke hjemmegående:-)
    Jeg har fuldtidsjob.
    Men jeg slapper af med at sy, og jeg er nok effektiv når først jeg går igang.
    Jeg kan dog også godt komme ind i perioder, hvor jeg ikke syr så meget, men måske læser meget.
    Det skifter lidt.

    Kender iøvrigt ikke den måde du beskriver.
    Lyder spændende.
    kan du ikke tage et billede?

    SvarSlet
  6. Hold da op, hvor du er produktiv. det er nogle dejlige ting du får lavet. Når jeg ser dine ting, ville jeg ønske jeg kunne sy, men det er forsøgt, og det er absolut ikke min stærkeste side :-)

    SvarSlet
  7. Hej Mariann.
    Sådan har jeg det med hækling.
    Jeg ville rigtig gerne hækle, men det lykkedes bare for mig.
    Sådan har vi jo alle vores favoritter:-)

    SvarSlet