torsdag den 18. december 2008

En blogpris

Jeg har fået min første pris. Tusind tak Irene. Jeg har ikke engang blogget et år, så jeg er meget meget stolt!

Med prisen fulgte disse ord :“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forholderne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!” Der står også, at jeg skal give prisen videre til 8 andre. Hold da op det er svært. Både fordi jeg gerne vil give den til alle dem jeg læser og nogen af dem jeg bare følger lidt, men også fordi, at nogen af dem jeg ville give allerede har fået den. Men nu giver jeg til disse dejlige kvinder, i håbet om at alle i andre også føler at i har en del i den: Fru Thorsted, Dorthe, Fynpige, Mariann, Jette, Lene, Anne og til Gitte,selvom jeg godt ved at hun har fået, men fordi det er hendes fortjeneste at jeg blogger og allersidst tilbage til Irene, fordi at hun passer så godt på ordene der fulgte med prisen. UPS, det var vist 9, håber det er ok. Og endnu engang mange tak, Irene og alle i andre der følger min blog.

5 kommentarer:

  1. Hej Tine..tusind tak for din pris...den er jeg så glad for....jeg har tidligere i dag sendt videre til 8 andre, så det vil jeg lade det blive ved :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for endnu en pris. Det er ikke nemt at blive ved med at finde nogen at sende til, men det er jo tanken der tæller, og alle fortjener jo en ;-))

    SvarSlet
  3. Det er sådan en hyggelig verden, denne blogverden.
    Det er så dejligt at finde så mange ligesindede og skønne
    mennesker.
    Og derfor syntes man jo netop at alle skal have en blogpris.

    SvarSlet
  4. Tillykke med med din blogpris du fortjener den ;-)

    SvarSlet
  5. Hej Tine,
    mange, mange tak for prisen. Min første - jeg er beæret!

    kh. Marlene

    SvarSlet