torsdag den 15. januar 2009

Blogpris

Kære Nynne.
Tusind tak fordi du har givet mig denne pris:
Jeg er meget beæret, for så kreativ syntes jeg egentlig ikke at jeg er.
Når jeg ser mig omkring i blogland, syntes jeg at, der er så mange andre, der er mere kreative end jeg er.
Vedhæftet prisen står dette:
Regler for denne award er:
1. Vinderen kan kopiere denne Awaerd til hans/hendes side.
2. Lav en link til han/henne du fik Awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lav link til disse på din blog.
5. Læg besked på bloggene til de nominerede.
Men nu har jeg så det problem, at næsten alle dem jeg gerne vil give, allerede har fået.
Og egentlig syntes jeg at, alle de blogge jeg følger fast og dem jeg kigger ind hos engang imellem, fortjener en pris.
Så derfor vil jeg gerne dele den med jer alle, uden at nævne navne.
I har alle fortjent den!!

1 kommentar:

  1. Hej Tine.

    Tak og selv tillykke med prisen.
    Ja det var også et af mine problemer, at dem man kunne ønske skulle ha´den allerede havde fået den.

    SvarSlet