søndag den 11. januar 2009

Forsigtig start.

Selvom man skal skåne sin arm, må man godt lave lidt (bilder jeg mig selv ind).
Så jeg er startet på et halstørklæde, til mig selv.
Det bliver strikket i Lima, købt i Fandango. Mønstret er det samme som på huen.
Jeg regner med at strikke, til der ikke er mere garn.
Og så er jeg begyndt at brodere lidt igen.
Jeg købte jo et pudekit på messe i Fredericia. Nu er det vist på tide at komme igang med det :-)
Og jeg syntes ikke at det er helt så hårdt for armen at brodere, som det er at strikke.

6 kommentarer:

  1. Det bliver et lækkert halstørklæde. Lidt har vel også ret. Det er bare svært at begrænse sig når man kommer igang.

    Se ud til at være et meget smukt broderi.

    SvarSlet
  2. Lidt har helt sikkert ret.
    Det er det nødt til :-)

    SvarSlet
  3. Sikke et fint broderi, det bliver en flot pude. Det er så hyggeligt at brodere, noget helt andet end at strikke. Jeg veksler ofte mellem strik og broderi, netop for at skåne arme og håndled som du selv skriver. :o)

    SvarSlet
  4. det er et smukt halstørklæde. Er også helt vil med dit pude-stykke. Det er utrolig flot i farverne

    SvarSlet
  5. Tine jeg er vild med det mønster til din pude, spændende at se hvordan det bliver.

    Pas nu på dig selv, flot tørklæde!

    SvarSlet
  6. Jamen,et haltørklæde kan vi jo altid bruge, og flot ser det da ud. Og man skal jo passe på armene..

    SvarSlet