mandag den 23. marts 2009

En blandet landhandel.

Igår var bilen fuld af strikkende kvinder, da den kørte mod Aalborg.
Vi skulle op til Lene og hygge os.
Det var en dejlig dag. Der blev serveret den ene gode ting efter den anden for os. Og vi fik snakket og strikket til den store guldmedalje. På turen kom vi til at snakke om aftensmad, af en eller anden grund. Og så sagde Irene at jeg helt havde glemt at vende tilbage og fortælle om vores madkasse.
Og det er jo rigtigt.
Vi får stadig madkasse herfra. Ikke hver uge, men meget ofte.
Og det er stadig super lækkert. Meget varieret, gode råvarer, spændende opskrifter og nemt.
Man kan virkelig mærke at man ikke skal ud og handle så meget mere.
Det er skønt, og kan varmt anbefales. Ellers har jeg fået syet en lille pengekat til Line. Hun skal til Rom på lørdag, sammen med klassen.
Hun glæder sig rigtig meget, selvom de har et hårdt program.
Alt det spændende de skal opleve, bare det var mig :-)

7 kommentarer:

  1. Tak for sidst og tak for tur ;-) Hyggeligt som altid.

    Ser godt ud - det madprogram.

    SvarSlet
  2. PS: Ja - jeg vil da også meget, meget gerne med til Rom.

    SvarSlet
  3. Altså alle I andre skal jo arbejde, så det må da virkelig være mig som skal med som anstandsdame ;-) jeg går jo hjemme alligevel.

    Tusinde tak for sidst, hvor var det hyggeligt. Jeg sender dig lige min adresse.

    SvarSlet
  4. Ja, Rom her i foråret, dét er vist ikke dårligt:-) Tak for sidst :-)

    PS: Jeg er meget glad for mit nye etui, det er blevet proppet med alt muligt ;-)

    SvarSlet
  5. Åh Rom - gid det var mig! Og tak for sidst :-) Nu vil jeg gå ind og studere gourmetmaden:-)

    SvarSlet
  6. Vi bliver da vist nødt til at lave en strikke tur til Rom :-D

    Og tak for sidst til jer alle.
    Det var bare sådan en dejlig dag.

    SvarSlet
  7. Det både ser ud og lyder som om, I både fik snakket og strikket igennem. Dejligt med aftenmadsingredienser, färdigt og klart, det kunne vi behöve her hos os. At komme til Rom er ikke dårligt. Jeg var der, da jeg gik i 2.g i gymnasiet, og nöd det italienske forår i januar med 20 grader.

    SvarSlet