onsdag den 4. marts 2009

Nattøj til 2 små pirater.

Min bror er i Danmark for tiden. Det er der ikke noget nyt i. Han er ofte til møder i Billund, men det nye denne gang er at jeg skal se ham.
Han har nemlig kufferten fyldt med garn til mig. (Det er en lang historie, som kommer senere.)
Og for at kufferten ikke skal være alt for tom når han rejser hjem, syede jeg disse 2 sæt til nevøerne igår.
Stoffet har jeg haft liggende et stykke tid. Købt på udsalg i City Stoffer i Århus.
Nu håber jeg bare at det passer. Da jeg havde klippet det, opdagede jeg at mønstret til bukserne var gamacher. Så de er lidt smalle i det :-(
Det er et mønster jeg har brugt før, men for mange år siden. Ja, helt tilbage til dengang Line var lille. Så jeg havde overhovedet ikke tænkt på at det ikke var alm. natbukser. Og nu har jeg selvfølgelig ikke stof nok til at lave dem om. Nå, men om ikke andet kan de da bruge bluserne :-)

5 kommentarer:

  1. Pyt da med at de er lidt stramme, så smutter de jo heller ikke op om natten. Man må jo se det fra den lyse side.

    SvarSlet
  2. Jeg krydser fingre for at de passer, for søde, dét er de - og så er jeg MEGET spændt på at høre om en kuffert fuld af garn ;-)

    SvarSlet
  3. de skal bok passe - for søde og lækre ser de ud

    SvarSlet
  4. Tak.Jeg krydser også fingre for at de kan bruges :-)
    Lene: Skal nok fortælle og vise billeder når jeg får garnet :o)

    SvarSlet
  5. Krydser også fingre her!!! Rigtig søde små py'er.

    SvarSlet