mandag den 16. marts 2009

Vissenbjerg messe.

Så blev det min tur Og havde, som altid, en rigtig dejlig dag. Vi var, som sagt, 4 piger afsted.
Gitte, Birgitte, Helle og jeg. Birgitte og Helle er 2 tidligere kollegaer, som også er glade for håndarbejde, især strik.
Og det er jo ikke fristelser man mangler :-)
Hvor er der da bare mange fantastiske ting, at se på.
Og nogen ting, hvor man tænker: Hmmm :-)
Vi mødte også andre bloggere. Og hvor er det da bare hyggeligt at se folk i "levende live" Jeg håber vi kan mødes igen en anden gang.
Anne, Jette, Tina og Marlene er dem jeg hilste på. Der var flere. Men man kan jo ikke altid huske navnene og nogen har jo ikke billede på deres blog.
Så hvis jeg har glemt nogen, beklager jeg.
Der var også en meget spændende særudstilling i Spejderhuset med Charlotte Buch, som laver nogle fantastiske filtede ting.
Mit rov var meget beskedent (kan i høre jeg pudser glorien) :-D
Stof til en bluse:
Og garn til supplement:
Jeg fik 2 nøgler af Lene til Strik in og har gerne villet lave noget af det, men har ikke rigtig vidst hvad. Nu har jeg nogle flere nøgler, så det udvider mulighederne. Og sjovt nok har det grønne samme indfarvnings nummer som det jeg havde !

16 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre ting.Da er det om at holde hoved koldt. God dag.

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse at I også havde en dejlig tur til Vissenbjerg. Jeg var også helt vild med den udstilling i spejderhuset. Vi fik os en rigtig god snak med Charlotte Buch, spændende pige.

    Flot stof du har med hjem.

    SvarSlet
  3. Misundelse er en grim ting, men det er altså det jeg lider lidt af.
    Efter at have set alle de spændende billeder der er taget rundt omkring, er jeg ret overbevist om, at det var en fejl ikke at tage med til messe :-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Neeejjj, hvor er blusen på det første billede fin. Er det mon en ny model fra Geislk? Eller ved du hem der sælger garn/opskrift?
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  6. Ja, det var så fint at få sagt hej...Jeg håber også at vi ses en anden gang :-)

    SvarSlet
  7. Det var dejligt at få hilst på dig, og med så mange skønne ting, er det flot som du har begrænset dig.

    SvarSlet
  8. Godt gået, Tine - sikken rygrad ;-) Godt I havde en fin tur :-) Glæder mig til at høre om den på søndag ;-)

    SvarSlet
  9. Sikke en masse fine ting i så. Det lyder til at have været en god tur:-)

    SvarSlet
  10. Tak skal i have alle sammen. Det var en dejlig tur. Og det var så hyggeligt at møde jer andre.
    Håber det lykkedes igen en anden gang. Måske i Fredericia?

    Charlotte: Kan ikke huske hvem der solgte den, men det var ikke Geilsk Men de var ret stædige! De ville kun sælge i kit og kun i de farver du ser. Hvis det skulle være i andre farver skulle man købe hele cones og den ville blive næsten 3 gange så dyr, plus at man havde alt for meget garn!

    SvarSlet
  11. Hej Tine,
    Mange tak for dit svar, sød er den nu alligevel, godt du tog billedet, så er det jo muligt at lave noget ligende. Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  12. Hej Charlotte.
    Det var derfor jeg tog det :-D

    SvarSlet
  13. Hejsa Tine

    Tak for de flotte fotos fra Vissebjerg messen. Bor så tæt på Vissenbjerg og alligevel nåede jeg ikke til messen ! Øv øv
    Men glæder mig til Fredericia næste år !
    Hej
    lene

    SvarSlet
  14. Sikke fine ting du også har knipset :) Aaaii jeg skulle da have været i det spejderhus osse! Sjov korsage/kjole du har knipset :)

    SvarSlet
  15. Dejligt med en rapport fra en messe, som man ikke selv har mulighed for at deltage i. Blusen gläder jeg mig til at se färdig! Jeg er selv helt vild med slå-om ting.

    SvarSlet
  16. Blusen på det øverste billede er fra Spindelvæven...hun stod lige først for i hal 1.

    Hun har en hjemmeside
    www.spindelvaeven.dk

    SvarSlet