onsdag den 10. juni 2009

Garn, garn og atter garn.

Så er jeg hjemme igen. Har fået pakket ud, fået sovet i min egen seng og slapper lige nu af. Og findes der nogen bedre måde at slappe af på, end at kigge på alt det garn jeg har fået slæbt hjem? :-) Det først garn her, lå og ventede på mig. Det var bestilt for længe siden på Webs. Min bror, har af naturlige årsager, ikke haft tid til at tage det med til mig.
Det røde og det rosa Cascade er supplering, ellers er der Jo Sharp Soho Summer i grøn, tænkt til Green Gable, Lilla Reynolds Saucy Mercerised bomuld (tilbud) og en kegle tynd bomuld. (tilbud)
Og så det nye garn:
14 ngl Jo Sharp Alpaca Silk Georgette (til en cardigan)
5 ngl. Shibui Merino Kid. (en cardigan)
8 ngl. Mulberry Merino (bare så blødt, ved ikke helt hvad det skal bruges til)
4 ngl. Koigu (til et sjal)
4 ngl. Koigu (til sokker)
Så nu varer det vist også længe inden jeg skal have fyldt lageret op igen! :-) Og strikkepindende skal vist til at på overarbejde.

16 kommentarer:

  1. Velkommen hjem igen ;)
    Ens egen seng er nu den bedste.
    Nøj, alt det lækre garn du har købt.Spændt på at se de forskellige ting du får lavet hen af vejen.
    Yt.

    SvarSlet
  2. Nu hvor det er spredt ud over gulvet ser det godt nok ud af meget :-)
    Nu skal jeg se om jeg har plads til det. Ellers må vacuum poserne igang igen :-)

    SvarSlet
  3. Uh hvor ser det lækkert ud dit garn og sikke meget af det :-)) - Kan du virkelig havde det liggende uden at måtte starte op på alle projekterne ? Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  4. Hej Charlotte.
    Velkommen til.
    Lige kribler det meget i fingrene for at starte noget nyt op.
    Så det varer nok ikke længe til :-)

    SvarSlet
  5. Herre min je, hvor var der meget garn! Og det var läkkert, og i läkre farver. Jeg er helt misundelig.

    SvarSlet
  6. velkommen hjem. sikke noget lækkert garn. Jeg er meget spændt på at se det dér Koigu strikket op i sokker. Jeg har set mange forskellige udgaver på ravelry, og har forelsket mig lidt i de forskellige farvesammensætninger.

    SvarSlet
  7. velkommen hjem ...sikke med dejligt garn du har fået købt...det bliver spændende at se, hvad du får lavet ud af det :-)

    SvarSlet
  8. Det ser da rasende spændende ud! Måtte du efterlade noget af dit tøj for at få plads til det? :-)
    Det bliver spændende at følge processen - eller processerne

    SvarSlet
  9. Øj, du må vist hellere få spidset de pinde og komme igang. Det er godt nok en flot samling du har fået. Spændende!!!

    SvarSlet
  10. Velkommen hjem! Wauw - en masse lækkert garn. Jeg har også købt Jo Sharp Silk Georgette på tilbud i Fandango. Er meget spændt på, hvordan det er at strikke med. Ellers glæder jeg mig til vi ses lørdag:-)

    SvarSlet
  11. SMTP: Jeg kan godt sige dig at det var svært at vælge :-)

    Nette: Det Koigu er bare super lækkert, kan jeg godt sige dig.

    Anne: Tak.

    Svit: Jeg måtte sende noget med min bror hjem (han var i Billund til møder) og var taknemlig for at vacuumposerne er opfundet :-)

    Jette: Ja, jeg må til at igang.

    Irene: Ja, jeg vist lidt over gevind :-) Glæder mig også til vi ses lørdag.

    SvarSlet
  12. Velkommen hjem Tine. Åh - der er ikke noget som at sove i egen seng!

    Sikken en masse lækkert, lækkert garn.

    SvarSlet
  13. Gitte: Tak Gitte. Ses på lørdag. Jeg skal nok tage garnet med så du kan gramse :-)

    SvarSlet
  14. Hejsa ! Ja velkommen hjem og hold da op hvor du har fået shoppet garn ! Bliver rigtig spændende at se hvad du får tryllet ud af alt det !

    SvarSlet
  15. Velkommen tilbage til DK. Du er vel godt brugt ovenpå turen. Ens egen seng er altid den bedste at komme hjem og ligge i.
    For hunden da, alt det skønne garn du har hjembragt. Uij, jeg ville gå totalt i strikkestandsning tror jeg. Så meget at vælge i mellem!!! :-)
    k.h.
    Marlene

    SvarSlet
  16. Jette + Marlene: Tak. det er svært at finde ud af hvad man vil starte med :-) Lige nu får jeg bare en masse inspiration :-)

    SvarSlet