tirsdag den 2. juni 2009

Grocery shopping og saadan noget..

Herovre er alting jo storre end vi er vant til det. Og jer er endda bare i en mindre by. Idag har vi vaeret forbi et Pharmacy (en slags apotek), hvor man udover medicin ogsa kan faa alle slags kosttilskud og hovedpinepiller. Udvalget er noget storre end vi er vandt til :-) I denne Pharmacy kan man ogsaa faa, alle slags cremer, shampoo, sminke, legetoj, vaskepulver, maelk og hvad man ellers lige staar og mangler :-D I det almindelig super marked kan man faa mange slags is!!!!! Et kaempe udvalg. Og saadan fortsaetter det raekke efter raekke med vaskepulver, brod, maelk, ost og hvad man ellers mangler. Jeg faar kort en del, saa jeg er efterhaanden skrap til at kore med automatgear :-) Som min bror siger, det er som at kore radiobil i Tivoli :-) Jeg korer forbi mange smukke huse, isaer naar vi passere Yale, men det er desvaerre svaert at kore bil og tage billeder paa samme tid. Maaske hvis jeg en dag kommer forbi, gaende, kan jeg tage nogen billeder. Her er dog lige nogen billeder, af nogle af de huse der ligger i dette omraade. Det er et meget hyggeligt omraade. Min bror bor desvaerre ikke i en af disse skonne huse. Han bor i en lejlighed i en rod murstensbygning! Og her er lidt billeder fra stranden, hvor der ogsaa er en dejlig legeplads til bornene, og saa denne vandpark. Det er et kaempehit. Saadan skulle vi ogsaa have derhjemme!!!

7 kommentarer:

  1. Sikke et udvalg af is, jeg kunne da aldrig få bestem mig. Bare du ikke bliver forvent når du kommer hjem.

    SvarSlet
  2. Det er dog et enormt udvalg - nærmest uoverskueligt!
    Dejlige billeder du viser frem fra USA.

    SvarSlet
  3. Jeg tror slet ikke, at jeg ville kunne finde ud af, hvad jeg skulle købe, når der er så meget at vælge imellem.Man kan jo fare vild i de supermarkeder......
    Husene er vel nok skønne. Det grønne gad jeg da godt have:-)

    SvarSlet
  4. Sikke et udvalg, kan man bruge gps derinde ;)
    Super sej lege plads ?
    Husene er bare så skønne,hvem der boede i sådan et.
    Yt.

    SvarSlet
  5. Flotte huse, og det passer nok, at alt er meget större i Amerika. Nyd det nu rigtigt!

    SvarSlet
  6. Nu må du ikke blive væk mellem hylderne, Tine ;-)

    SvarSlet
  7. Oooh My Gooood - sikke nogle hylder ;-)

    Skønne huse.

    Hvornår er det nu lige du kommer hjem. Er du klar til den 13?

    SvarSlet