søndag den 31. oktober 2010

Fredericia Messe

Både Anne, Marianne og Irene har allerede fortalt om vores møde og vist billeder, men jeg gør det nu altså også alligevel.

001

Irene, Birgitte, Ina (begge uden blog) og jeg kørte til Fredericia i fredags for at besøge Kreative dage. Selvom der ikke var helt så meget garn og nyheder som man måske kunne ønske sig, syntes jeg nu alligevel det var en rigtig hyggelig dag. Ja, der er efterhånden meget kunsthåndværk, og ja der er meget scapbooking, perlepynt og sten, men der skal jo være lidt for enhver smag Smiley Og jeg fik da også lidt med hjem!

005 004

Jeg var helt overvældet over hvor mange mennesker der var sådan en helt almindelig fredag. Og kan derfor undre mig over at cafeteriet ikke er mere gearet til klare sådan en menneske mængde! Personalet i køkkenet var uendelig langsomme (der er det altså ikke en fordel at man kan se dem stå og arbejde), og at der så pludselig bliver lukket en kasse gør det jo ikke bedre! Næste gang skal vi vist have madpakker med.

Jeg fik hilst på flere bloggere. Super hyggeligt! Og tak fordi i prikkede mig på skulderen. Det er ikke altid nemt at genkende mennesker, og nogen gang har jeg bare næsen dybt begravet i de forskellige stande så man ikke får set hvem der går forbi.

Disse møder er nogen gange det bedste ved sådan en messe Smiley

6 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke lige se garnmærket, men bogen - uuuuha, Rowan er altid et godt køb :0))

    SvarSlet
  2. Helt enig...næste gang skulle vi måske holde blogmøder med medbragt madpakke :-) det kunne være hyggeligt :)

    SvarSlet
  3. Super flot kjole - og lææækker bog ;-)

    Tusind tak for i dag ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg kom også hjem med mange indtryk og hænderne kan næsten ikke arbejde hurtigere end de gør.... for at jeg kan komme i gang med alle de nye projekter... Næste gang medbringer jeg selv min madpakke..

    SvarSlet
  5. Hej Tine. Ja super sjovt igen at hilse på dig *smil* Og er med på ideen om et fælles blog middagtræf næste gang...vi manglede også mad og gik sukkerkold kl 14.30, går jo ikk !
    Kh Lene

    SvarSlet
  6. Kirsten: Garnet er Gepard - Cash sock og du har ret, bogen er super lækker! Jeg har aldeles forelsket mig i kjolen på forsiden :-)

    Anne: Det er en aftale :-)

    Gitte: Selv tak!Ja, det er en fantastisk kjole. Jeg har helt vildt lyst til at komme igang med den NU :-)

    Marianne: Vi må helt sikkert ses igen, medbringende madpakker :-) Mine hænder kan næsten heller ikke følge med :-) Døgnet har simpelthen for lidt timer!

    Lene: Altid hyggeligt at hilse på andre bloggere :-) Som sagt gik i ikke glip af noget i cafeteriet. Men at gå sukkerkold, det er da heller ikke godt!

    SvarSlet