fredag den 22. april 2011

Lenes geniale idé

Kære Lene.

Tusind tak for din geniale ide! Jeg havde selv tænkt på om vi kunne gøre et eller andet, men din ide overtrumfer alle mine ynkelige tanker!

Knus fra Tine

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kære kære Irene og Michael.

I denne svære tid, skal i vide at i altid kan trække på mig. I må altid ringe efter mig og jeg vil smide hvad jeg har i hænderne og komme jer til undsætning. For jeg ved at den hårde kamp i er gået i gang med, vil kræve alt jeres mod og kræfter. Jeg kan selvfølgelig ikke tage hverken smerter eller bekymringer fra jer, men jeg kan være der og jeg har brede skuldre der er gode at græde ved. Det er muligt at jeg vil græde med jer, men det er kun tegn på min afmagt og vrede over den satans sygdom. Lene, har skrevet smukt om og til Irene. Alle disse dejlige ord kan jeg kun stå bag og nikke genkende til. Så derfor har jeg valgt at skrive dette brev til jer. I er hele tiden i mine tanker og i mit hjerte.

Mange knus og kram fra Tine