mandag den 25. april 2011

Påske 2011

Med det sol og den varme skulle man tro man var på Rhodos! Nå nej, vi har det faktisk varmere :-) Og det kunne jeg ikke drømme , at klage over. Nej, vi har nydt det dejlige vejr.

I torsdags, var strikkecafeen Sofies Forældre henlagt til min terasse. Det var super hyggeligt. Og vejret var jo fantastisk.

003

                                        002

Gittes Emil blev dog inde. Computer og solskin er ikke en god kombination :-)

001

Dejlige gaver fik jeg også. Det havde i altså ikke behøvet! Jeg nød at have besøg af jer.

page

Resten af påsken er brugt i selskab med venner og familie. En fødselsdag blev fejret med frokost i haven hos mine svigerforældre lørdag. Per hyggede sig til TV2 koncert lørdag aften. Han har fået svunget sine golfkøller både torsdag og søndag. Og jeg har bare nydt vejret. Et enkelt sygebesøg hos Farmor, strikket lidt, solet mig, bladet i dameblade og ellers ikke lavet alverden. HERLIGT!

8 kommentarer:

  1. Lyder som den perfekte Påskeferie :D
    hos mig har den næsten været magen til :D
    strik-bog-Ditte-familie-strik-bog-Ditte-familie og så videre og så videre :D
    sendte jer en tanke i torsdags :D

    SvarSlet
  2. Skøn påske! Hvor ser det dejligt ud på terrassen med strikketøj og solskin. Kan man forlange mere!? :)

    SvarSlet
  3. Ja, det har været en dejlig påske i år. Gad godt have været med i torsdags, men familiefrokosten kaldte :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som den perfekte påskeferie! Strikke komsammen på terassen - herligt ;O)
    Jeg bliver altså lige nød til at spørge om hvordan du laver de der billeder med flere i et???

    SvarSlet
  5. Det lyder som en dejlig ferie. Vejret har altså også været helt perfekt.
    Kunne såmænd godt bruge en uges ferie mere :-)

    SvarSlet
  6. Det er ud til at have været en god ferie. Vejret har jo også været i top:-)

    Det er da noget værre noget med hende farmor og fester:-(

    SvarSlet
  7. Det ser da skønt ud - jeg måtte "nøjes" med familiehygge ;-)

    SvarSlet
  8. Anne: Lyder til det var en dejlig påske! Tak for tanker :-)

    Diktesoph: Nej, mere kan man vist ikke forlange :-)

    Berit: Man kan jo desværre ikke være 2 steder på en gang:-)

    Kirsten: Jeg bruger et program der hedder Photoscape. Gratis fra nettet :-)

    Gitte: Ja, det kunne jeg såmænd også :-)

    Dorthe: Ja, det er lige ved man skal have ambulancen parkeret ved siden af festen :-) Hun er heldigvis i bedring.

    Susanne: Familiehygge er såmænd heller ikke det værste :-)

    SvarSlet