mandag den 23. januar 2012

Det ser måske ikke umiddelbart sådan ud…men det var altså super hyggeligt! ;-)

Irene ser godt nok lidt grå ud her, men det var hun altså overhovedet ikke! Hun var fuld af smil og godt humør! Og det var så dejligt at se hende igen! (jeg beklager, Irene, at billedet blev så elendigt)

002

Gitte kigger lidt ud over brillekanten og ser lidt skrap ud, men det var hun altså heller ikke :-) og Dorthe sidder som sædvanligt, lidt sjovt. Det gjorde hun nu heller ikke hele tiden ;-)

007

Mariann var meget optaget.Heldigvis ikke hele tiden, der var også tid til at snakke med os andre :-)

                            009008

Her kigge Nynne og Berit på Iphone og snakker opskrift:

001

Her er den meget stolte kommende farmor, der selvfølgelig strikkede babytøj ;-)

003

Og sidst men absolut ikke mindst, dagen fantastiske kok og bager! Mange tak til Michael for den dejlige frokost og de lækre kager til kaffen!

004

Som i også kan se her og her, havde vi en super hyggelig eftermiddag, der forsvandt alt for hurtigt. Men sådan er det altså altid når man er i så godt selskab! Tak jer alle! Glæder mig til næste gang vi ses.

11 kommentarer:

  1. Skønt med noget kvalitets strikketid med dejlige ligesindede :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt at I har sådan et strikke fællesskab. Det er vidunderligt at haven nogen at dele sin interesse med.

    SvarSlet
  3. Siger det samme som Uldbegavet: Det må være vidunderligt, det fællesskab i piger har.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Mange tak for sidt - det var som altid hyggeligt

    SvarSlet
  5. Det var rigtig hyggeligt! God mad, strik og gode grin kan man leve længe på!

    SvarSlet
  6. Åh jeg er bare så ked af at jeg ikke kunne være med, men godt at I havde en dejlig eftermiddag sammen med Irene og at I fik grint !

    SvarSlet
  7. Hvor ser det hyggeligt ud når I mødes, strik, veninder og grin det er en rigtig god kombi.

    SvarSlet
  8. Tak for at du vil dele jeres eftermiddag med os. Det ser så hyggeligt ud.

    SvarSlet
  9. Tak alle sammen.
    I kan tro det var en dejlig eftermiddag.
    Selvom jeg blev lidt forundret da jeg så mine billeder ;-)

    Vi savnede sørme også dig Helle!

    SvarSlet
  10. Tak for sidst Tine! Det var fantastisk hyggeligt! Men det var dog et fælt billede du har taget af mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, det er helt forfærdeligt!
      Men af en eller anden grund var det, det eneste jeg havde, så jeg beklager endnu engang :-)

      Slet