onsdag den 9. maj 2012

Ny seng.

Vi har fået ny seng…endelig!

Faste læsere ved at vi i mange år har sovet oppe under loftet. Og nu har vi så fået en fin ny seng. (I mellemtiden har haft vi lånt sengen fra gæstehytten)
Men i går ankom så vores nye seng. Jeg syntes den er rigtig pæn.

001

Den opmærksomme læser vil måske bemærke at der kun er en pude på gavlen. Det er fordi Hansen Møbler har sendt os 3 skriggrønne badeforhæng istedet for den ene pude!

002

Det giver altså ikke helt den samme effekt ;-) Måske jeg skulle prøve at hænge dem ned?

Nå men, spøg til side, jeg må vist hellere forbi Hr. Hansen og bytte!

‘P.S.Gavlen er ikke hængt op på væggen endnu. Vi havde ikke tid igår, men det skal nok komme.

P.S.P.S. Nej, jeg sov ikke ret godt i nat. Men det har jeg hørt flere der siger at man sjældent gør de første par nætter i en ny seng. Jeg kryder fingre for at i weekenden sover jeg som en drøm :-)

9 kommentarer:

  1. Hvor ser den lækker ud!

    Og ja, det tager nogle dage at vænne sig til en ny seng...

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig lækker ud - håber du falder til i den nye og får nogle gode nætters søvn :O)
    Sjovt med tre badeforhæng i stedet for puder ;O)

    SvarSlet
  3. Det er vist desværre altid sådan, at det tager tid at vænne sig til at sove i en ny/anden seng, især hvis man har passeret de 25 år. Sengen er ellers flot, så jeg håber du bliver rigtig glad for at sove i den. Sov godt.

    SvarSlet
  4. Tillykke med sengen - den ser dejlig ud. Jeg går også og overvejer om vi skal have en ny - den boksmadras vi har er fra 95 :-)

    Ses vi i morgen?

    SvarSlet
  5. Tillykke med sengen, rigtig skøn ser den ud !

    SvarSlet
  6. Dejligt med ny seng - og mon ikke du hurtigt vænner dig til den?

    He, he, hvor er det sjovt at I fik tre badeforhæng istedet for en gavlpude :-)

    SvarSlet
  7. Mon de har teenagere til at pakke sendingen ;-) Det var li´ godt en sjov kombination.

    Fin bluse, du har fået lavet og dejligt at farmors fødselsdag forløb uden skader ;-)

    SvarSlet
  8. Til lykke med ny seng. Den ser flott ut!
    Vi har en riktig dyr og flott seng (DUX), som aldri har vært god å ligge i! Så jeg håper på en ny, bløt seng om noen år igjen.
    Jeg hadde en DUX-seng da jeg var yngre, og den var verdens herligste seng å ligge i. Derfor valgte jeg dette merket igjen nå sist, men ble veldig skuffet.
    Jeg håper du får en mer positiv opplevelse enn det jeg har hatt med min.

    SvarSlet
  9. Tak alle sammen!
    Jeg syntes det går meget bedre med at sove.
    Jeg fik afleveret de 3 badeforhæng hos Hansen Møbler og har efter et par dage fået min hynde :-)

    SvarSlet