mandag den 2. juli 2012

FERIE!

                                                     image

Så blev det endelig vores tur til at holde ferie!

Vi har absolut ingen planer.
Der skal bare slappes af og nydes.
Soves længe og gåes rundt i nattøj.
Forhåbentlig ligge ude i solen nogen dage.
Hvis ikke, så kan man da heldigvis altid sidde inde og strikke :-)
Måske læses en god bog, rydde lidt op, vasketøjsbunken i bund.
Muligvis en tur til KBH, hvis vi har lyst.

I det hele taget bare slappes. Det bliver dejligt!

Kufferten skal nok komme i brug senere på året, hvor jeg skal en uge på Skals Håndarbejdsskole.
En hel uge med strik og snak. Det bliver fantastisk.

Og senere skal jeg en tur til San Fransisco, og besøge min bror og hans familie.
Det glæder jeg mig også til!

15 kommentarer:

  1. Nå, du skal også en tur over det store vand ;)
    Du er jo vant til den lange tur og landet.
    Har tit tænkt bare det var mig ;))

    Tak for tippet !

    Det lydder ellers godt med en uge på skals.
    Er det hos Helga Isager ?

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er håndstrik med Helga Isager.
      Det bliver spændende :-)

      Håber du får en helt fantastisk tur!
      Glæder mig til at høre om det.

      Slet
  2. Det lyde smadder hyggeligt, selv om et besøg hos Fandango ikke kan blive helt det samme når du ikke er der. Men du skal jo have ferie og jeg håber du får en rigtig dejlig sommerferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne.
      Hvor er du sød!
      Og tak for sommerhilsen :-)

      Slet
  3. Rigtig god afslapper-ferie. Dine fremtids-ferieplaner lyder fortrineligt ;))

    SvarSlet
  4. God ferie - det kan da kun blive godt:-)

    SvarSlet
  5. Ih, hvor lyder det hyggeligt og afslappende - håber vejret bliver dejligt (det er så skønt at sidde i haven og strikke)
    God ferie
    Kh Karen

    SvarSlet
  6. Jeg synes de ferieplaner lyder ret godt :-)

    SvarSlet
  7. Åh,,,,, skal du til Skals det blir skønt, jeg har været der 5 mdr for år tilbage, det kan du godt glæde dig til.
    Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du sørme også tro at jeg glæder mig til :-)

      Slet
  8. Det lyder bar fantastisk!!
    Rigtig god ferie:))

    Stine

    SvarSlet