torsdag den 27. september 2012

Det varer ikke længe..

inden jeg skal afsted til Skals.
Faktisk er det allerede på søndag, der er afgang!
Armen er stadig ikke i orden.
Men uanset hvad, skal jeg såmænd nok få det hyggeligt.
Lære nye mennesker at kende.
Lære noget nyt om strik og design.
Være sammen med mennesker der har samme interesse.
Få serveret maden, ikke gøre rent, bare hygge!
Ja, det kan da på ingen måde gå galt ;-)
Hvis man så havde kunnet strikke uden smerter var det sikkert meget bedre.
Men sådan skal det altså ikke være, og så tager vi den derfra ;-)
Når jeg så kommer hjem igen, må armen bare få alt den ro den har brug for.
Jeg skal jo gerne igang med at strikke igen!

7 kommentarer:

  1. God fornøjelse! Det bliver spændende...

    Håber, armen lader dig strikke bare en lille smule.

    SvarSlet
  2. Så deilig at du skal til Skals. Så synd med din arm, at du ikke kan strikke.
    Det er best du lar den hvile, så ender det kanskje med at du ikke kan strikke igjen. Bruk tiden til å hygge, du!
    God tur!

    SvarSlet
  3. Jeg håber du får en rigtig dejlig tur trods alle genvordigheder. Selv om man ikke kan strikke for en tid, kan man jo altid få lidt ny inspiration.

    SvarSlet
  4. Jeg håber, du trods alt får en forrygende tur:-)

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker dig alletiders tur til Skals og håber du kommer til at nyde hvert minut (uden madlavning og rengøring...ih, altså, det oplever vi jo alt for sjældent).

    Og så ønsker jeg dig naturligvis god bedring med armen!!!!

    SvarSlet
  6. hej Tine
    Rigtig god tur til Skals.
    det lyder som om der er lagt op til en på alle måder udbytterig weekend.
    god bedring med din arm - det går jo ikke, hvis ikke du kan strikke.
    hilsen Mona

    SvarSlet