onsdag den 17. september 2014

3 x Biograf ture incl. strik

Det er dejligt at gå i biografen, og egentlig gør jeg det alt for lidt.
Der er altså noget særligt ved at sidde i mørket, og se filmen på et stort lærred og med lyd hele vejen omkring sig.
Det får jeg dog gjort noget ved, lige for tiden.
I aftes var jeg f.eks i biografen til forpremiere på Fasandræberne.
fasandraeberne teaserposter 2
Jeg syntes det var den mest uhyggelige af Afd, Q bøgerne, og det er filmen bestemt også. Men heldigvis ikke mere end at det er til at holde ud. Den er super god, og du kan godt glæde dig til at se den!
Mandag d. 22. sep. er der strikkebio.
Og hvad er så det?
Det er en blogger i Kbh, der har fået den geniale ide, at man da selvfølgelig godt kan gå i biografen og strikke el. hækle. Lyset bliver ikke slukket helt, og det kan da kun blive hyggeligt!
Der er stadig ledige billetter, hvis du har mulighed for at være med :-)
download
Søndag d. 28. sep skal jeg så afsted igen.
Denne gang er det musical i biografen. Ja, det er også noget nyt (ihvertfald for mig)
Det er Billy Elliot der vises direkte fra London, og jeg glæder mig meget.
Jeg er helt vild med filmen, og har altid ønsket mig at se musicalen, så det er en ren win-win situation :-)
43dd54db32456773e9e274dccc11c18a
For at det hele nu ikke skal gå op i biografture, ja så er der jo Strikkefestival på Fanø i weekenden.
Og jeg skal selvfølgelig med. Hvad med dig? Ses vi?
10690308_621790687930057_4756354730036797729_n
Hvis du har mulighed for at se TV-SYD, så begynder Den Store Strikkedyst på lørdag.
Når programmet har været sendt på tv, kan det findes på nettet, har jeg fået fortalt.
download (1)
Så udover min lange to-do liste (der af en eller anden grund aldrig bliver kortere) så er der nok at give sig til :-)

8 kommentarer:

  1. Jeg springer Fanø over denne gang - synes at hvert andet år er passende :)
    Det lyder godt med Fasandræberne - jeg glæder mig så meget til at se den!
    Rigtig god tur til Fanø og hils derovre :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Så håber jeg at vi ses næste år :-)
      Du kan roligt glæde dig! Den er rigtig god.

      Slet
  2. Også jeg springer over Fanø - desværre. Men forhåbentlig næste år ..
    Fasandræberne glæder jeg mig til. Bogen er rigtig god - men den mest uhyggelige af Jussis bøger er efter min mening Alfabethuset - den er ond. Det er fasandræberne også - men alligevel :o/
    strikkebio lyder sjovt. God fornøjelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske vi ses næste år :-)
      Jeg havde det også som dig, med hensyn til bogen.
      Men selvom bogen er meget uhyggelig, kan filmen godt ses :-)

      Slet
  3. Hvor er det godt, der er noget at glæde sig til med al den turbulens, der ellers ser ud til at være lige nu. Håber, det hele ender med dejlige nye udfordringer for dig :-) Du må hilse Fanø og kaninerne fra mig og tag dig i agt for de farlige tudser ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene :-)
      Jeg sagde hej til alle kaninerne og Fanø fra dig :-)
      Jeg så dog ingen tudser denne gang ;-)

      Slet
  4. Det er da en fed idé med Den store strikkedyst på tv.
    Fasandræberne skal jeg også se, - måske venter jeg til den kommer på dvd.....
    Strikkebio er sådan en god idé for os, som faktisk keder os i en biograf uden strikketøj. Filmene er bare lidt for "friske" til min smag. Tænk, hvis de viste alle film bare een gang (lørdag/søndag formiddag f.eks) med lidt lys tændt. Så ville jeg overveje at gå i biografen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Filmen var ikke ret god, men ideen er fantastisk, og Biocity har lovet at gentage succesen.
      Så måske næste gang?

      Slet