fredag den 5. august 2016

Nille og de andre.

Jeg speedstrikkede Nille.
Både fordi den var nem at strikke og fordi jeg jo skal have strikket mig en ny garderobe ;-)

IMG_6159

Jeg ser godt nok lidt misfornøjet ud på dette billede, men det er lidt misvisende.
Jeg er faktisk utroligt glad for blusen og har allerede brugt den rigtig meget.

Til butikken har jeg strikket en lille bluse og en kyse.

                       IMG_6181IMG_6153

Vi har fået nye naboer.
De venter sig og det er lige op over.
Så jeg strikkede lige dette lille sæt, af noget lagergarn.

IMG_6196

Jeg kender en helt fantastisk kvinde, der bliver 70 år i dag.
Hun fortjener noget helt særligt, og jeg har derfor strikket et sjal til hende med glimmer.

IMG_6251

I skal da lige have et billede af et feriebarn vi har haft i år.
Dette er en af yndlingspositionerne :-)

IMG_6187

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gårdhaven bag butikken har flere gange været brugt til strik i løbet af sommeren.
Det er altid super hyggeligt, når gårdhaven er fyldt med snak og grin.

IMG_0470

Nyt i butikken:

Jeg har nu opskrifter fra Camilla Vad i butikken.
Camilla har “opfundet” Dip Dye teknikken, som giver en super flot overgang i mellem farverne.

IMG_0486IMG_0487IMG_0488IMG_0489IMG_0490IMG_0494

5 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor har du været flittig. Og så lækre ting, du har lavet.

    SvarSlet
  2. Nille er utrolig klædelig til dig. Flot. Og rigtig søde babyting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona Elisabeth.
      Jeg er også rigtig glad for den og overvejer allerede nye farvekombinationer til en ny :-)

      Slet
  3. Din Nille er utroligt fin. Imponerende, at den lige "faldt" så hurtigt af pindene! Babytingene er rigtig søde og din feriegæst er for nuttet.
    De nye mønstre er så fine! Har faktisk lige købt til en børnetrøje i dip-dye hos Rasmilla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Oppefra og ned, rundt og rundt, med lidt striber.
      Det kan ikke andet end gå hurtigt ;-)

      Slet