fredag den 7. april 2017

En tur til Køln

Sidste weekend var jeg en tur i Køln, på indkøbsmesse.
Det er en lukket messe for leverandører og indkøbere. Jeg var også af sted sidste år.

Her kommer lige lidt stemningsbilleder:

  IMG_7059IMG_7066IMG_7091

IMG_7077IMG_7078IMG_7080

Jeg fik også købt nyt garn til butikken.

Det kommer fra et engelsk firma, der kun bruger lokalt garn og får det både farvet og spundet i lokalområdet.
Jeg kan næsten ikke vente til at det kommer i butikken.

IMG_7101IMG_7102IMG_7103

Denne gang fik vi tid til at se lidt af Køln.
Da vi ankom fredag gik vi en tur ind til midtbyen. Vi krydsede en bro som var fuldstændig overhængt med kærlighedslåse.

IMG_7030IMG_7049

Det var fuldstændig vildt hvor mange der var! Det var hele vejen over broen. Jeg har aldrig set noget lignende!!

IMG_7036IMG_7044

Vi kiggede også ind i domkirken.
Og endnu engang var jeg helt overvældet. Denne gang dog på en anden måde.
Sikke en utroligt smuk kirke, Og kæmpe stor. Desværre skulle der til at være gudstjeneste, så vi fik ikke set så meget af den:
Næste gang vi kommer til Køln, skal der helt sikkert sættes noget mere tid af til et besøg.
Det er et imponerende bygningsværk!

Jeg ville egentlig også have vist jer nogle forskellige ting jeg har fået strikket færdig, men det må blive en anden gang.
Nu vil jeg gå i gang med at pakke kufferten.
På søndag flyver jeg i mod New York, og skal holde en velfortjent påskeferie :-)
Nu er “problemet” bare hvilket strikketøj der skal med ;-)

IMG_7118

Ingen kommentarer:

Send en kommentar